ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא מרכזים

מרכז ספא מאפשר לכל אחד לחוות את תחושת הרוגע, בימים הלחוצים שלנו, בצורה הטובה ביותר. כל אחד מוצא את הרגיעה והשקט שלו בטיפול אחר. יש שמוצאים אותה בעיסוי הוליסטי מפנק, בשמנים ולאור נרות. יש כאלו ששחייה לילית הוא הפינוק האולטימטיבי בשבילם בימי הקיץ החמים. ויש כאלה שטבילה בג´קוזי משחרר את כל הלחצים אצלם. כך או כך מרכזי הספא שלנו מספקים מגוון רחב של טיפולים לכל אחד.

מרכזי הספא ברחבי הארץ
לחברתנו מרכזי ספא רבים הפרושים בכל רחבי הארץ. לתל- אביבים שבינינו שמפחדים לצאת מהבועה, או לא יכולים להתפנות משגרת יומם העסוקה קיימת אופציה לספא במרכז. כך ניתן לבוא, להתרענן, לקבל עיסוי, לשחות בבריכה או לשקוע בחמימות הג´קוזי למס´ שעות ולחזור לשגרת היום. לזוגות הרומנטיים שבינינו שרוצים לברוח לכמה זמן מהמשפחה, מהילדים ומהעבודה ולחוות סוף שבוע רומנטי בצפון הארץ יכולים לנסוע, להתרחק משגרת היומיום ולהתמכר לשקט, לירוק ולקול הציפורים.

טיפולים בספא
הספא שלנו, בכל מרכזיו הרבים, מציע מגוון רחב של טיפולים ואטרקציות. בכל מרכז תמצא בריכה רחבת ידיים, מתקן ג´קוזי ואף סאונה וחמאם טורקי בחלק ממרכזינו. כמו כן קיימים מגוון של עיסויים ומסאג´ים כגון: עיסוי תאילנדי, עיסוי אבנים חמות, עיסוי שבדי, טיפולי רפלקסולוגיה וכו´.

חגיגת אירוע בספא
ספא הוא מקום מצוין לחגוג מגוון רחב של אירועים כגון: יום נישואין, מתנה לכלה לחוצה לפני יום חתונתה, מתנה להורים, קיום מסיבת רווקות ולפעמים סתם כמה שעות של רוגע לאותם אנשי עסקים לחוצים שלא מצליחים להתפנות ליום שלם של רגיעה. קיימות חבילות זוגיות ואישיות כאחד המותאמות על ידי נציג השירות שלנו באופן אישי לכל אחד ואחת.

מפת אתר | צור קשר