ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא זוגי הרצליה

הרצליה היא עיר מישור, הממוקמת באזור השרון הדרומי, בין נתניה לתל אביב. הרצליה היא הוכחה חיה של שילובי חיים בכל תחומיהם; אפשר למצוא בהרצליה יוקרה מחד ופשטות מאידך, ניתן למצוא מבנים חדישים לצד היסטוריה. מכיוון שמדובר בעיר חוף ובקדמה הגדולה בעיר יש לעיר אטרקציות רבות. מלבד נופיה המקסימים היא מציעה שפע של מסעדות, היכלי תרבות שונים וכמובן מכוני ספא.

איכות ללא פשרות
מכוני הספא בהרצליה מלאים באנשים ופועלים באופן שוטף בצורה אינטנסיבית. על כן , הרמה שלהם היא מאוד גבוהה וכן העובדים השונים, החל מהמנקה ועד המסאג´יסט, מנהל המקום והקייטרינג – הכל מנוהל בצורה הגבוהה ביותר וברמה האיכותית ביותר. מיקומו של הספא מאפשר למתגוררים באזור המרכז להתפנק קצת מבלי לטרוח בנסיעה ארוכה. הסמיכות של הספא למרכז מסייע בניידות ומאפשר ללקוחותיו ליהנות ממגוון האטרקציות שיש להרצליה להציע.

חבילות זוגיות
הספא בהרצליה מעניק מס´ רחב של חבילות זוגיות, לקבלת החוויה הרומנטית המושלמת. הספא מציע אמבט שמנים הייחודי לו או שהייה מרגיעה בג´קוזי החם. כמו כן מוצעים מגוון של עיסויים, ביניהם עיסוי אבנים חמות שתפס תאוצה ופופולריות רבה. הספא מציע גם ארוחות אנינות טעם שישלימו את החוויה הזוגית בארוחת ערב רומנטית מלווה לאור נרות. את היום אפשר לסיים בשחייה לילית בבריכה רחבת הידיים שלנו ושינה מתוקה במיטה רכה בסוויטה שלנו.

מפת אתר | צור קשר