ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מסיבת רווקות בספא


אתן מארגנות מסיבת רווקות, וחשבתן כבר על האטרקציות, עכשיו נשאר לחשוב על לוקיישן מדהים לערב קסום אחד? הרעיון המיוחד ביותר אשר לאורך כל הערב משרה אוירה קסומה, מרגיעה ובטוחה הוא לעשות מסיבת רווקות בספא. כך, במרחב מעוצב לאור נרות ואפילו בתוך ג´קוזי, תוכלו לחגוג ערב של וידויים, של משימות מיוחדות, של רגיעה או אטרקציות.

שימוש במתחם הספא הקסום
מרחב הספא הוא בעצם אותו המתחם אשר מתרחשים בו הטיפולים, אולם ישנו חלל המתאים לפעילות קבוצתית ולאטרקציות השונות אותן ניתן להביא באותו הערב. בין אם הבאתם מופע אמנותי, איש מקצוע מסוים כמו מנחה סדנאות ועוד, המתקנים עומדים לרשות המבקרות ומבטיחים שלכולם יהיה נוח בפינה מסוימת של האירוע. כל אלו שומרים על אוירה מגובשת בתוך מתחם אחת מחד גיסא, ומגוון פעילויות שכבר מצויות בספא מאידך. לדוגמה- ג´קוזי יעמוד לרשותכן, עיסויי ספא או טעימות של טיפולים שונים בספא הם אופציה לכל אורחת, ויש לשריין מראש את המטפלים.

להרגיש בבית ולהתפנק
מסיבת רווקות היא ההזדמנות להעניק לעצמכן טעימה מטיפול הגוף שרציתן לנסות, מטיפול פנים באוירה קסומה, מללמוד טיפים של עיסוי ממנחה סדנה לעיסוי, הזדמנות לגיבוש משוחרר בין הבנות. ישנם מתקנים נוספים שניתן לשכור מהספא- כדי להעשיר את האוירה הביתית ולהקרין למשל סרטים הקשורים בחיי הרווקות של הכלה המיועדת או איחולים מפי כל החברות- גם מאלו שנבצר מהן להגיע.

מפת אתר | צור קשר