ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ימי פינוק בספא

ספא הוא אחד הבילויים היותר מגוונים שיש. ניתן לעשות אותו לבד או ביחד, באמצע השבוע בחטף- או בסוף שבוע מפנק, אפשר לקחת עיסוי בודד או חבילת פינוק בספא. ימי פינוק בספא הם דבר נחשק תמיד, ועצם העובדה שניתן לקיים אותם כמעט בכל וריאציה הופכת את הפינוק לזמין ולא תמיד יקר.

ימי פינוק בספא לארגונים
הנה זה מגיע, ימי פינוק בספא עם אותם חברים לארגון או לעבודה. כי מה הטעם לעבודה ביחד ללא גיבוש? למה לא להעלות את תפוקת העבודה תוך העלאת המורל ויחסי חברות בעבודה? כי כשכיף, היעילות עולה. תשומת הלב שאתם מקבלים מהארגון מדברת אליכם דרך גוף ונפש, ואתם מחזירים את האהבה בחזרה. ימי פינוק יכולים לבוא על חשבון העבודה, או אחרי העבודה כשכולם מגיעים ביחד לערב של פינוק. המתחם ייסגר לרשותכם ויישאר שלכם בלבד, כך שניתן יהיה להזמין מופע מצחיק ומשחרר או סדנא. תוכלו להתייעץ לגבי רעיונות עם צוות הספא ולקבל שיתוף פעולה מלא ממיטב הניסיון.

ימי פינוק ליחידים, לזוגות ולחברים
תוכלו לרכוש שוברי מתנה לימי פינוק בספא למי שאתם אוהבים, כולל לעצמכם. ניתן להעביר במקום הזה יום שלם של מנוחה, כשאתם הוא מרכז תשומת הלב וגופכם מקבל את מנת הפינוק שלו. תטיילו בספא בין עיסוי, טיפול משלים, ג´קוזי וארוחה אם תרצו, יש מקומות ספא  בהם ניתן לישון, הסיום המושלם ליום של רוגע.

מפת אתר | צור קשר