ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

פינוק ליום אחד

מהו פינוק ליום אחד אם לא אוירה מיוחדת ובלתי נשכחת? חויה שגרמה לכם חיוך פנימי? כשאתם רוצים לקבל פינוק ליום אחד ואפילו כזה שישאיר עליכם את השפעתו המרגיעה והחיונית לאחר מכן, זה בדיוק אותו פינוק בספא כשאתם הוא מוקד העניינים.

מלכוּת ליום אחד
הפינוק מתחיל בכם. ההחלטה היא שלכם אם אתם הולכים לבד או עם בני זוג או חברים. מעל לכך, תוכלו לבחור היכן, איך, ומתי. אתם לא חייבים להיות תלויים באף אחד אחר, אם אתם רוצים לקטוף את מה שמגיע לכם, להרגיש מלכי העולם ליום אחד. בספא ישנה אוירה מיוחדת לאור נרות שמאז ומתמיד הוסיפה למסתורין שבעניין. מטרת צמצום החושים בספא כמו הצללה, מיסוך הריח על- ידי קטורת ומיני בשמים, והמוסיקה המרגיעה שישנה ברקע היא לגרום לכם להתרכז בעצמכם ולהניח לרגע את הקולות הפנימיים אשר מלווים אתכם אל תוך הימים ואל תוך הלילות ללא הרף. ישנה אפשרות להפוך את חווית העיסוי לבילוי גדול ונרחב יותר- על ידי חבילת ספא המתפרשת על- פני יום שלם.

פינוק ליום אחד- חוויה מגבשת
זה יכול להיות אחד הרעיונות הטובים ביותר- אחד התמריצים להצלחתו של צוות בעבודה, גיבוש לקראת החגים, חגיגה לקראת יום האישה ועוד.  הפינוק כולל ארוחה, כוס יין לכל מטופל, שהייה בג´קוזי ובמתקני הספא לפני ואחרי הטיפול, כמו גם הגשת נשנושים במהלך היום.

מפת אתר | צור קשר