ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי עדין

לאנשים היפרסנסטיבים, כלומר אלו הרגישים למגע, לנשים בהריון, לאנשים אשר מעדיפים עיסוי מפנק בדמות עיסוי עדין כמו כל סוגי העיסוי בשמן, עיסוי פנים וקרקפת ועוד- עיסוי עדין הוא הפתרון המושלם והמקום שהוא מטרת העיסוי יכולה להיות מושגת.

מה היתרונות של עיסוי עדין ?
מלבד היותו עובדה מועדפת על ידי אנשים רבים הבאים להתפנק יותר ופחות על- מנת לשחרר את שריריהם, הוא מתאים כאשר מעוניינים להחדיר שמן כל שהוא בתנועות קצובות ועדינות. יש יותר מגע לשמן אשר מחלחל אל מבעד לעור, והעיסוי אפקטיבי ברמת ריכוך העור והחדרת המרכיבים הרצויים אליו. לצורך כך יסייע שמן חם, ולעתים זהו שמן שנבחר על- ידי המטופל, לדוגמה בעיסוי ארומתרפי. לאיכות השמן, לריחו, לחומו ועוד יש השפעות חזקות על הגוף אשר מטרתן לגרום תחושת אושר ועונג. לנשים בהריון ישנו שמן מיוחד והתנועות עדינות כדי שלא לפגוע בעובר. תנועות עדינות יועילו לשיפור הזרמת הדם אצל אותן נשים שההיריון מותיר בהן בצקות ותחושת לאות.

באילו עוד טיפולים יש שימוש בעיסוי עדין?
עיסויי השמנים למיניהם בהם המטופל שוכב במהלך עיסויים אלו על מיטת טיפולים במצב מאוזן או בישיבה רפויה והעיסוי עדין: איורוודה, עיסוי בארבע ידיים, עיסוי קצוות, עיסוי שוודי (עיסוי קלאסי), עיסוי פרינאום, עיסוי שוקולד, עיסוי לימפטי ועוד טיפולים נוספים. ניתן לשלב עיסוי קצוות כטיפול משלים בסיומו של עיסוי אחר.

מפת אתר | צור קשר