ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

פינוק לזוג

יוצאים להתאוורר ולנסות משהו חדש? אולי תנסו פינוק לזוג, שמתאים בכל זמן שתגיעו אליו – בוקר, צהריים או ערב, ותמיד יהיה לו ערך מוסף לשניכם? אפשר כמובן להשאיר זאת להזדמנות מיוחדת כמו יום הולדת או יום חברות או נישואין כמובן, או פשוט להחליט שאתם עושים לעצמכם כיף, כי מגיע לכם, לשניכם ביחד ולכל אחד לחוד.

איזה פינוק לזוג יכול להתאים בכל מקום ובכל שעה?
אין זמן או מקום מיוחד להתעלות נפש. כמו שאפשר לבקש את ההתעלות הזו בכל רגע, כך גם ניתן לקבל את הפינוק הזה בבית או בספא, כמעט בכל זמן שתבקשו. הפינוק גורם לאנדורפינים לזרום לכם בדם, וזה זמן ריגוש שכיף לחלוק עם בן זוג, דבר שיכול רק לחזק את הקשר. זהו פינוק זוגי עם ערך מוסף: הטיפול שהגוף שמח תמיד לקבל בכל הזדמנות, והזמן המשותף שלכם ביחד עם בני זוגכם. זהו בילוי רומנטי שיכול קרוב או רחוק מהבית, לא מצריך אנרגיות מיוחדות מלבד להגיע, לנשום, לספוג את האוירה הקסומה וכל זאת- ביחד.

קן אהבה רומנטי
הבילוי הרומנטי מתחיל מרגע שנכנסים. אתם פושטים מדי חול ועולים על מדי חירות- החלוק עם נעלי הבד, ומרגע זה מתמכרים לתענוגות החיים: עיסוי, טיפול משלים אם תרצו, בנוסף ליין המוגש ליד הג´קוזי, ארוחה לפי בחירתכם ועוד, כולל שהייה בחדר והתרגעות יחדיו לאור נרות ומוסיקה רגועה.

מפת אתר | צור קשר