ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא הזמנה

ספא בימינו הוא אטרקציה אטרקטיבית למגוון רחב של אוכלוסייה – מבוגרים, צעירים, זוגות, יחידים, עשירים ואלה שפחות מבוססים כלכלית אבל מדי פעם גם רוצים להתפנק. המחירים שהספא שלנו מציע יכולים להתאים לכל אחד ואחת בהתאם לאופיו האישי והפינוקים שהוא/היא אוהב/ת. בין אם מדובר בכמה שעות, יום או סופ"ש התענוג, הרגיעה והשלווה מובטחים.

איזה חבילת ספא להזמין?
כאשר מחליטים לעשות הזמנה למכון ספא יש לתאם את החבילה בהתאם לאירוע ולמשתתפים. אם מדובר על זוג מאורס שהחליט לחגוג את נישואיו הקרבים אנו מציעים חבילה של עיסוי זוגי מפנק, שימוש במתקני הספא כגון חמאם, סאונה, ג´קוזי ובריכה. ניתן גם להזמין סוויטה פרטית וליהנות מסוגי העיסויים המרובים שלנו (עיסוי תאילנדי, עיסוי רקמות, עיסוי שמנים, עיסוי אבנים חמות כו´) בחדרכם , לאור נרות ומוזיקה מרגיעה.

ספא בהזמנה עד לבית
לפעמים הנסיעה הממושכת למתחם הספא היא מעייפת מאוד, לפעמים יש חשק להישאר בבית ולבלות ערב רומנטי ביחד. הדרך המושלמת לעשות זאת היא להזמין את הספא אליכם הביתה. מה יכול להיות יותר מפנק מעיסוי או מסאז´ על כל סוגיו בין ארבע קירות ביתכם המוכרים, חמים ונעימים. קיימים אנשים רבים שלא מרגישים בנוח עם גופם והאווירה הביתית משרה עליהם רוגע ונוחות. המטפל שלנו יגיע עם כל הציוד הדרוש: מיטת עיסויים, נרות, מוסיקה שיעניקו לכם את החוויה המושלמת.

מפת אתר | צור קשר