ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא ליחיד בתל אביב

האדם מטבעו הוא יצור חברתי, שזקוק לאנשים סביבו, ולתחושת שייכות. אך עם כל הכבוד (ויש כבוד) למשפחה, לחברים ולכל מי שסובב אותנו, יש מקרים בהם אנחנו זקוקים לשקט ולשלווה. לא סתם אנחנו מייחלים לפעמים להגיע לאי בודד ולשהות בו כמה ימים. קשה למצוא איים בודדים באזור תל אביב, אבל מה שכן, ביקור בספא ליחיד – כלומר לנו, זה דבר אפשרי ואפילו הכרחי.

ספא בתל אביב
נשאיר מאחרוני את כל הרעש וההמולה, נכנס להיכל שבמקרה קוראים לו ספא, והוא מעוצב בצורה כזו שנוכל לשכוח מכל הצרות, השגרה וכל מה שמאפיין את חיי היום יום. נפרגן לעצמנו יום בילוי בספא כדי שנוכל לנקות בו את הראש, להתמקד בגוף ובנפש. ביקור בספא בתל אביב, ככה, לבד, רק אנחנו בלי בני לוויה, יכול להיות חוויה יוצאת דופן ומפנקת. ננסה לדמיין לרגע את השקט והשלווה שאופפים את המקום, את עצמנו בוחרים את החבילה שהכי מתאימה לנו...

ספא ליחיד
זה יום קדוש, שבו אנחנו מתמקדים אך ורק בעצמנו, מכבדים את הגוף שאנחנו מעבידים כל כך קשה ביום יום, נותנים את הכבוד הראוי לנפש. עכשיו נעצום את העיניים, מוזיקה חרישית מתנגנת ברקע, ריח עדין של פרחים ואנחנו רגועים, רגועים כמו שלא היינו כבר שנים, מתמסרים למגע המלטף, או לכל סוג עיסוי שבו היינו מעוניינים, ופשוט נהנים.

מפת אתר | צור קשר