ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא מתנה

הגיע האירוע חגיגי – יום הולדת, יום נישואין להורים היקרים, אירוסין של זוג חברים קרוב – ושוב ההתלבטות מה היא המתנה המושלמת באה וחוזרת. אפשר כמו מדי שנה ומדי אירוע לקנות ספר או שובר לחנות בגדים, אך מדוע לעשות זאת כשאפשר לגוון ולפנק את החבר/קרוב המשפחה היקר במתנה מפנקת באמת? אין רבים שינסו להחליף מתנה נפלאה כמו יום ספא מפנק.

המתנה המושלמת
יום או סוף שבוע בספא יכולה להיות המתנה המושלמת למגוון של אירועים ומתאימה לאופי של רבים, הרי מי לא רוצה להתפנק קצת מדי פעם? באקלים החם של ארצנו אף אחד לא יתנגד לטבילה בבריכה, ואחרי חודשים קשים של עבודה לא יהיו רבים שיתנגדו לטבילה בג´קוזי החם שישחרר את כל השרירים. כל זה יכול להתלוות גם לעיסוי על כל סוגיו השונים והרבים ולהוות סגירה לחוויית הפינוק המושלמת.

מה כוללת המתנה?
במסגרת מתנה זו ניתן להעניק לזוג המאושר שרוצה לחגוג את יום נישואיו, למשל, שובר ספא או לחלופין להתאים חבילת ספא שמותאמת אישית לזוג , לפי הכרתכם איתם, הדברים שהם אוהבים והאטרקציות הכי רלוונטיות לברי המזל. את החבילה/שובר יש לבחור גם בהתאם לאירוע, בין אם מדובר ביום אהבה ובין אם מדובר ביום נישואין או ביום איכות בת-אם – יש לנו את החבילות המתאימות להציע לכן שייגרמו לאהובכם לצאת ברוגע וחיוך.

מפת אתר | צור קשר