ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חבילת ספא זוגית

כאשר רוצים לחגוג אירוע רומנטי, לקחת סוף שבוע ארוך שמוקדש אך ורק לשניכם, לאהבה שלכם ובעיקר לרגיעה מחיי היום-יום הלחוצים אחד הפתרונות המוכרים ומומלצים ביותר הוא ביקור בספא. עם זאת, פעמים רבות מחליטים לקחת אך ורק טיפול אחד ולהישאר להירגע לסוף שבוע ולא מודעים לחבילות הספא המוזלות שנותנות מגוון רחב יותר של טיפולים במחירים מוזלים.

חבילת ספא זוגית
כל טיפול שמוענק לחבילת ספא ליחיד יכול להיות גם בחבילה זוגית. איזו דרך טובה יותר יש להעביר סוף שבוע רומנטי ומרגיע מאשר עיסוי זוגי באווירה שלוה מלווה באור נרות ולסיים עת העיסוי עם כוס יין בג´קוזי החם? במסגרת חבילות הספא הזוגיות השונות ניתן ליהנות ממס´ סוגים של עיסויים, ממתקני הספא הרבים כגון בריכה , ג´קוזי, סאונה כמו כן פינוקים של חדר מיוחד ובקבוק יין. כל חבילה מציעה מגוון אחר על כן מומלץ להתייעץ עם נציג הספא שלנו מה מתאים לכם. מחיר של חבילת ספא הרבה יותר משתלם מטיפול יחיד ועל כן כאשר מדובר בביקור בספא שכולל לינה אנו ממליצים על החבילות הרבות, מגוונות ובעיקר מפנקות, שלנו בחום!

החוויה שבספא
הספא שלנו מספק שירות איכותי ומהנה, אווירה משרה רוגע וטיפולים מקצועיים ביותר. מלבד חווית הפינוק שבעיסויים, מסאג´ים ומתקני הספא השונים יש בהם גם פן רפואי. לעיסויים יכולת להרגיע כאבים פיזיים ונפשיים כאחד, כל אזור שכואב נובע מנקודה מסוימת בגוף שניתנת לטיפול. אולי פעם הבאה במקום לקחת כדור בכדי להשכיח את הכאב אתם צריכים פשוט זמן איכות במקום שליו, רגוע ומפנק.

מפת אתר | צור קשר