ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי קרקפת

עיסוי קרקפת הוא עיסוי בפני עצמו, או ניתן כטיפול משלים לאחר עיסוי. עיסוי קרקפת מיועד לטיפול באדם השלם ולא רק לסובלים מבעיות באזור הראש כגון בעיות שיער או מיגרנות. עיסוי קרקפת נעשה באמצעות שמן שומשום חם או שמנים ארומטיים הננסכים על פני המצח מעל לאזור העין השלישית, ומתמקדים באזורי השיער.

מדוע מומלץ לעשות עיסוי קרקפת?
עיסוי הקרקפת נעשה באיזורי הקרקפת, הצוואר והכתפיים באמצעות טפיחות עדינות, ליטוף ולחיצה על נקודות מסוימות בגולגולת במטרה מרכזית להמריץ את שטף הדם ואת זרימתו. זרימת דם תקינה ללא חסימות גורמת למוח שלנו "לנשום" דרכו בצורה יעילה יותר, מתוך כך שהחמצן מזין אותו בתדירות רבה יותר. למעשה, עיסוי קרקפת עשוי לפתור בעיות פיזיולוגיות רבות ברמה המיידית, ושמירה על איזון אנרגטי כללי של הגוף דרך הראש. בנוסף, המרצת הדם באזור הקרקפת תורמת להחלשת נשירת השיער, היות ותזונתו המגיעה דרך הדם מזורזת ומחזקת את השיער עצמו הבנוי שכבות- שכבות כמו גם את שורשיו (לא מוכח מדעית, אולם עוזר ברמה המיידית).

מתי מומלץ לעשות עיסוי קרקפת?
זהו טיפול מומלץ בכל זמן, והוא נחשב ל"קינוח" של הטיפולים מבין עיסויי הקצוות בספא, בעיקר מפני שהוא נמשך בדרך- כלל זמן קצר. עיסוי קצוות כולל עיסוי כף- יד, רפלקסולוגיה ועיסוי קרקפת. ניתן לשלב אותו עם עיסוי פנים הכולל את קדמת הפנים או פילינג.

מפת אתר | צור קשר