ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי מסאג´

המודעות ליתרונות הבריאותיים של העיסוי עלתה בשנים רבות וחדרה לתודעת הציבור הרחב. בעוד בעבר היו אנשים הולכים למסאג אך ורק לשם תענוג, כיום, לאור היתרונות הבריאותיים המוכחים של המסאג, רבים האנשים שמקבלים טיפולים דרך קבע גם כדי לשפר ולהקל על בעיות בריאותיות. המסאג הוא אחד הדברים היחידים בעולם שניתן לומר שהם גם טובים ונעימים וגם טובים לגוף (בניגוד למשל לדעה הרווחת על מזונות שמה שבריא לא טעים).

אילו יתרונות בריאותיים יש למסאג?
המסאג מספק לגוף אנרגיות רעננות. העיסוי משחרר את כל שרירי הגוף ומביא אותם לרפיון ונינוחות שאי אפשר להגיע אליהם בשום צורה אחרת. ישנן צורות שונות של עיסוי ששמת שמשים בהן לריפוי פציעות ולזירוז החלמה במקרים של מתיחה בשריר או בגיד, קרע בשריר ומקרים נוספים. הטיפולים הנפוצים במקרים אלה הם עיסוי רקמות עמוק ועיסוי שרירים עמוק. בנוסף סוגי עיסוי שונים גורמים להאצת מחזור הדם, להפגת כאבי ראש וגב ועוד. כמו כן עיסויים מסויימים מסייעים לעור בשמירה על חיוניתו ועל התחדשותו (בהתאם לשמנים המשתמשים או במקרה של עיסוי פילינג).

למה כדאי לעשות עיסוי בספא?
על מנת לקבל את הטיפול הטוב והמקצועי ביותר כדאי ללכת למכון ספא מקצועי. קיים הבדל תהומי בין עיסוי בידיים חובבניות לבין עיסוי בידי מטפל מקצועי שעבר הכשרות ולמד לעומק את רזי המקצוע. בספא תוכלו להיות בטוחים כי אתם בידיים אמינות ומנוסות שיפיקו עבורכם את התועלת המאקסימלית.

מפת אתר | צור קשר