ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי לזוג

איך אתם אוהבים לחגוג ביחד? אתם עושים זאת לעתים קרובות או נדירות? האם זו הולכת להיות פעם ראשונה שאתם מפרגנים לעצמכם את הפינוק הזה? כך או כך, תיהנו מכל רגע. בין אם קבעתם ביחד את הטיפולים או שזו עומדת להיות הפתעה, עיסוי לזוג בהחלט לוקח אתכם צעד קדימה.

איך לבחור עיסוי לזוג?
בכל מקרה, אם אתם מגיעים שניים, רצוי ללכת על החבילה הזוגית. זה יוצא לכם זול יותר, ואתם נהנים מאוירת ה"ביחד" . בכל מקרה, העיסוי יכול להיות של שניכם באותו החדר, כל אחד והמטפל שלו, אחד ליד השני, וזה גם יכול להתרחש בחדרים נפרדים, בו זמנית. העיסוי הוא יחודי לכל אחד ואחת- יכול להיות שתזמינו את אותו העיסוי, ותוכלו להזמין עיסוי שונה – שכל אחד לגופו. לאחר העיסוי ניתן להזמין טיפול פנים, אמבטית שמנים או שאר אטרקציות שנמצאות בספא. אם הזמנתם עיסוי זוגי כחלק מחבילה, תוכלו ליהנות מהמשך אוירה בג´קוזי, עם כל האמצעים הנדרשים לכך- נשנושים, שתיה לצד הג´קוזי (יין או שמפניה?) ומחדר פרטי להמשך התרגעות.

אין כמו עיסוי לזוג כהפוגה ותחזוק
לא צריך סיבה מיוחדת שתמשוך אתכם למקום הקסום והאוירתי הזה. להיפך, רצוי שלא תהיה סיבה. פשוט חשוב שהגוף יזכור את ההרגשה הנפלאה של השחרור, ומשמעה- ניקיון מרעלים בגוף. נכון, אתם אולי יודעים להעניק זאת האחד לשניה, אולם כאן כל הצדדים מרוויחים ללא כל מאמץ, מידי מעסה מומחה בסוגי עיסוי שונים ואחרים.

מפת אתר | צור קשר