ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי תאילנדי

העיסוי התאילנדי הוא אחד מסוגי המסאז´ הפופולאריים ביותר בעולם. המקור של העיסוי התאילנדי הוא אמנם מתאילנד אך ההשפעות שלו שהביאו אותו למה שהוא כיום הן כנראה מהרפואה הסינית (עקרונות היין יאנג) ומהודו (דימיון ליוגה).

איך זה עובד?
בעיסוי התאילנדי המטפל משתמש בעיסוי ולחיצות על הגידים ועל הרקמות הרכות (בניגוד להרבה עיסויים אחרים), וגם כמובן על השרירים. רבות מהתנועות פועלות באמצעות המפרקים של המטפל – המרפקים והברכיים, כדי ללחוץ על נקודות מסויימות. המעסה גם עושה למטופל תרגילי מתיחות, אשר מזרזים את מחזור הדם. העיסוי התאילנדי הוא עיסוי "מפרק" שלאחריו כל הגוף מרגיש רפוי ומשוחרר.

התמקצעות בעיסוי תאילנדי
בתאילנד, העיסוי המסורתי הוא מקצוע מכובד ומבוקש בכל המדינה. מה שרוצה להיות מטפל מקצועי צריך לעבור סדנה של מינימום 60 שעות לימוד, במוסד מוכר אשר יכול להעניק תעודת מעסה. אנשים רבים מכל רחבי העולם מגיעים לתאילנד על מנת ללמוד את רזי העיסוי התאילנדי.עניין העיסוי כל כך חשוב, שחוקקו חוקים שלמעסה אסור לעשות יותר מ-6 טיפולים ביום. זמן העיסוי יכול לנוע בין חצי שעה לעד שעתיים וחצי של עיסוי!!

עיסוי תאילנדי בישראל
העיסוי התאילנדי נוגע בהרבה נקודות רגישות ולכן יש לעבור את הטיפול רק אצל מטפלים מורשים, אחרת זה מסוכן. על מנת לקבל עיסוי תאילנדי טוב יש לפנות לאחד ממרכזי הספא הרבים, ולבדוק האם המטפלים שם מתמחים בצורת עיסוי זו.

מפת אתר | צור קשר