ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טיפולי מסג

לא בכדי קוראים לכל העיסויים בספא טיפולים. על אף הקונוטציה הלפעמים שלילית של המילה טיפול, ולמרות שלמעשה עיסויים מתקשרים אך ורק לתענוג ופינוק – לעיסויים הללו קוראים טיפולים כי באמת יש להם ערך טיפולי ובריאותי. למעשה טיפולי הספא הם דבר נדיר בעולמנו – משהו שהוא גם כיפי ומענג וגם טוב לבריאות, שילוב נדיר למדי.

אילו טיפולי מסג קיימים?
זה אמנם בלתי נתפס אך ידועים בעולם למעלה מ- 150 טיפולי מסג. בין הטיפולים הידועים יותר בישראל קיימים העיסוי התאילנדי, העיסוי השוודי, עיסוי כפות הרגליים, השיאצו, רפלקסולוגיה ועיסוי רקמות עמוק (שעושים אותו לעיתים קרובות במקרים של פציעות ספורטאים). קיימים עיסויים מעולים פחות ידועים שגם אותם עושים בארץ, כגון עיסוי באבנים חמות (עיסוי אינדיאני), עיסוי ארומטרפי, עיסוי פנים, עיסוי טורקי וכמובן שיש עוד מגוון רחב של טיפולי מסג.

איך קובעים טיפול מסג?
על מנת לקבוע טיפול כדאי קודם כל למצוא מכון ספא מקצועי וטוב. תוכלו לעשות זאת לפי המלצות או בחיפוש והתרשמות באתרי האינטרנט. ברגע שמצאתם מקום מתאים כדאי לתאם תור מראש ובמידה ואתם יודעים איזה טיפול אתם רוצים אז מומלץ להודיע על כך בטלפון ולבקש מעסה שמומחה בתחום הזה.

ואם אני לא יודע איזה עיסוי אני רוצה?
במקרה כזה כדאי להגיע למרכז הספא ולהתייעץ שם עם צוות המעסים לגבי איזה עיסוי הם הכי ממליצים לכם בהתאם לאופי שלכם ולאופי עבודתכם. מומלץ לנסות מספר טיפולים כדי לדעת איזה מהם הכי נעים ואיזה נותן הכי הרבה תוצאות.

מפת אתר | צור קשר