ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי מרגיע

מדי פעם חייבים להרגיע את המתח והלחץ של החיים המודרניים. אם גם את מרגישה שאת חייבת פסק זמן להתרעננות ולחידוש – עיסוי מרגיע בספא הוא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. העיסויים השונים משחררים את שרירי הגוף וגורמים להם להיות נינוחים מאוד, ועוזרים לתחושת רוגע.

יתרונות בריאותיים של טיפולי ספא
מעבר להיותם של הטיפולים מענגים, הם טומנים בחובם גם יתרונות בריאותיים משמעותיים. לכל עיסוי יש יתרונות מיוחדים אך כולם שותפים בכך שהם מרפים את הגוף וגורמים לתחושת נינוחות שחודרת לנשמה ומתבטאת בגורמים רבים שאינם גופניים. מעבר לכך, על מנת להכיר את היתרונות של העיסויים השונים כדאי להתייעץ עם צוות המטפלים. ישנם עיסויים אשר עוזרים להבריא שרירים פצועים, ישנם עיסויי פיזיוטרפיה, עיסויים אשר ממריצים את מחזור הדם, עיסויים שמחזקים את הגידים והעצמות ועוד סוגים רבים של עיסויים.

צוות המטפלים בספא
המטפלים בספא כולם מעסים מקצועיים שלמדו את רזי מקצועות העיסוי. המטפלים עברו הכשרות וקורסים מקצועיים וממשיכים לעבור השתלמויות כל הזמן. חלק מהמעסים למדו אף את חלק ממקצועות העיסוי בחו"ל והתמקצעו בהם שם. צוות המטפים ישמח לעזור בכל שאלה ובעייה, להמליץ על עיסוי טוב במיוחד ולייעץ בתחום.

איך בוחרים ספא טוב?
מרכזי ספא צצים עכשיו כמו פטריות לאחר הגשם. על מנת להגיע למכון ספא טוב כדאי לקבל המלצות מחברים. כדי להכיר מרכזים חדשים ניתן לחפש באינטרנט ולהיחשף למרכזי ספא רבים.

מפת אתר | צור קשר