ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ג´קוזי ספא

החלטתם היום שאתם זקוקים לפסק זמן? לחופש מהעיסוקים היום- יומיים שיטעין אתכם מחדש באנרגיות ? איך עיסוי וג´קוזי נשמעים לכם? סילוני מים בתוך אמבט רגיעה, שבו תוכלו להתרווח לבד או עם בן זוג לאחר העיסוי.

מים מבריאים גוף ונפש
מקור השם ספא הוא בעיר בלגית בשם ספא, שזרמו בה מעיינות חמים וקרים ולידה זרם נהר עשיר בכמויות ברזל הזורמות בו, ומשום כך נחשב למבריא ולמקום עלייה לרגל. בנוסף, במסורת היהודית יש לערוך טבילות (מקווה או מעיינות) במקור מים טבעי וזורם לזיכוך הנשמה וגם הגוף. השימוש במים אף עוד לפני ימות המרחצאות הרומיים והטורקיים ידוע ביכולותיו להקל על מכאובים. יש שמועה כי ראשי התיבות של SPA  הם Sanitas Per Aqua, שהפירוש הוא "בריאות באמצעות מים" . צורות שונות של טיהורים מסוג זה מיוחסים גם לאינדיאנים, לבבלים, למצרים, לרומאים וליוונים. גם אצל הדתות השמיות, ההינדואיות והבודהיסטים, ויש גם עדויות מתקופת מלכות סלטיק בבריטניה לשימוש במים כאמצעי מבריא.
איך לשלב את הג´קוזי ביום כיף?
ג´קוזי הוא אחד ממתקני הספא בו ניתן להשתמש לאחר עיסוי, כל עוד רכשתם חבילת ספא. בחדר שלכם ממתין ג´קוזי בטמפרטורה הנכונה ולידו שתי כוסות יין או שמפניה לבחירתכם. ג´קוזי ספא הוא הדרך הנעימה ביותר להמשכו של העיסוי. תוכלו להמשיך את המנוחה בחדר שמופקד במיוחד עבורכם באוירה אינטימית ועם הרבה הקלה.

מפת אתר | צור קשר