ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי רקמות עמוק

מהו עיסוי רקמות עמוק- ראשית מדובר בטכניקת עיסוי של רקמת השרירים העמוקה במטרה לשחרר מתיחות ולחצים כרוניים בגוף, על ידי עיסוי נכון ניתן לשחרר רעלנים שמצטברים ברקמות השרירים להגמיש אותם ולשחרר התכווצות כרונית או עקב מאמץ על השריר. הטיפול אינו חד פעמי ולעיתים נדרשים מספר פגישות על מנת להגיע להצלחה בטיפול, כמו גם השתתפות פעילה של הלקוח בנשימה נכונה ושיתוף של התחושות וההרגשות אותן הלקוח חווה כך שבאמת יגיע הטיפול להצלחה והמטפל ידע כיצד להמשיך בטיפול והיכן להתרכז בהמשך. חשוב לקבל יעוץ אצל רופא במידה ואתם סובלים בלחץ דם גבוה, בעיות בכלי דם או חולים במחלת הסוכרת או אחרי ניתוח פריצת דיסק לדוגמא.

סוגי עיסוי רקמות עמוק
העיסוי מתרכז בנקודות ספציפיות בגוף באזורים בהם מתלונן המטופל על הכאב, במידה וסובלים מכאבים בגב התחתון העיסוי יכלול את אזור האגן והרגל בצידן האחורי, תלונה על כאבים בגב העליון תטופל בעבודה על השכמות, הצוואר והידיים בנוסף לשרירים הרומבואידים, בעיות או טיפול בשרירי הרגליים יכלול עיסוי כף הרגל והאצבעות, צידי הרגל עד לאזור האגן. טיפול בידיים יכלול עיסוי באצבעות הזרועות והמפרקים, הטיפול לרב מלווה בעיסוי הצוואר והשכמות. כאבי ראש מפתיע גם כן יכולים להיות מטופלים בשיטת העיסוי העמוק הכולל עיסוי הקרקפת הצוואר והפנים אלו הן מספר דוגמאות לפתרון הבעיות המרכזיות אך ניתן כמובן לבצע טיפול גם לצ´קרות מרדיאנים וטיפול לבעיות נשימה כגון אסטמה.


שיטת הטיפול בעיסוי רקמות עמוק
לחיצות ועיסוי בנקודות מרכזיות בגוף משחררות חסמים ומאפשרים זרימה יותר טובה של חמצן לאזורים המכווצים על ידי כלי הדם, עיסוי רקמות עמוק מגמיש את השריר ומשחרר רעלנים שהצטברו באזור הכואב ולכן מומלץ לשתות מים לאחר הטיפול לניקוזם, הטיפול לרב לוקח בסביבות שעה ולעיתים כולל אביזרים נוספים כגון כוסות רוח. לסיכום עיסוי רקמות עמוק מבוצע לספורטאים באופן שוטף אך מתאים לכל אדם המרגיש שיש בגופו כאבים ומעוניין בטיפול אלטרנטיבי.

מפת אתר | צור קשר