ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ערב גיבוש צוות

זה לא סוד שאחד הדברים שמקרבים לבבות ומחברים בין אנשים זה אירוע חיובי ומפנק. במקרה שלמו מדובר על ערב גיבוש צוות. אצלנו פיתחו כבר מומחיות בגיבוש צוותי עובדים, ותאמינו לנו, מערבי גיבוש אצלנו התפתחו הרבה חברויות אמיצות, ואין ספק שהמטרה שלשמה הגיע הצוות – גיבוש עבדה ואפילו תרמה לכך שבגלל הצוות המגובש מקום העבודה רק הרוויח יותר, כי כידוע לכולם, צוות מגובש ומאושר זה צוות פרודוקטיבי.

צוות
אם אתם תוהים איך לגבש את הצוות, תרשו לנו לתת לכם עצה לחיים – זה אף פעם לא עובד אם עושים גיבושון במשרד עם מוזיקה משעממת, במבה יבשה ושיחות בטלות, זה בוודאי לא יגבש את הצוות. אנו מבצעים תשאול של מומחים ומבחינה עסקית ופסיכולוגית גילינו אילו פעילויות ועיסויים מומלץ לעשות על מנת לגבש צוותי עובדים, ואתם יודעים מה, זה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש, אתם חייבים לראות את מכתבי התודה שלקוחות מרוצים שולחים לנו.

ערב גיבוש צוות
אנו מרגיש את הסיפוק הכי גדול כשהוא רואה את המטמורפוזה שעוברים העובדים בסיום ערב גיבוש צוות. הם מגיעים לספא עייפים, מותשים מתלאות היום יום, ולאט לאט הם מתחילים לפרוח, להיפתח בפני חבריהם ולהרגיש נינוחים. ערב גיבוש בספא זוהי המומחיות שלנו, ניסיון של שנים הפך אותנו למקצוענים בתחום ולכן כדי להזמין ולהגיע להנות

 

מפת אתר | צור קשר