ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי תאילנדי

קצת רקע על העיסוי התאילנדי מקורו בתרבות היוגה העתיקה מהודו וסין שהינה בת יותר מ2500 שנה, התרבות המערבית נפתחה למזרח בכל הקשור לקבלת תרבות הריפוי המשלים בשנים האחרונות ודוגמא טובה לכך הינן כמות המקומות בהן ניתן לקבל עיסוי תאילנדי מקורי וטוב שלא לדבר על קופות חולים המציעות טיפולים אלו כחלק מהטיפול במחלות קשות וקלות כגון כאבי גב, כאבי ראש, נדודי שינה ולחץ נפשי.

אופי הטיפול במרכז הספא
הטיפול בעיסוי תאילנדי מלווה בלחיצות ומתיחות של קווי האנרגיה ונקודות לחיצה, הטיפול מתבצע ע"י מעסה מוסמך שיודע להרגיש את צמתי התורפה בגוף וע"י תנועות סיבוביות, לחיצות ומתיחות משחר את אותם צמתי אנרגיה ומשחרר את כל הגוף כך שבסיום הטיפול תרגיש רענן ונמרץ. המעסה אינו משתמש בשמנים בזמן העיסוי וזאת על מנת שלא להחליק ולפספס את נקודת האיזון אליה הוא רוצה להגיע בטיפול. לרב העיסוי מתבצע על מזרן המונח על הרצפה על מנת לקבל את מלא מרחב התמרון למעסה ולשימוש מושכל בכוח, לפעמים במהלך העיסוי ניתן להרגיש אי נעימות קלה אך זה רק חלק מהטיפול
 

דברים שחשוב לדעת על טיפולי הספא
הטיפול בעיסוי תאילנדי הינו חלק מהרפואה המשלימה, על מנת לטפל במחלות שונות יש לבצע לפעמים יותר מניסיון בודד, זו אינה תרופה שנוטלים וממתינים שתפעל, העיסוי הינו חלק מהטיפול ברפואה המשלימה ויש לברר על דיאטות, מדיטציה וטיפול משלים נוסף לבחירתכם כגון רפלקסולוגיה וכן גם פיזיותרפיה מערבית שכולם גם יחד יכולים לתרום לחיים טובים ובריאים יותר.לפני שאתם ניגשים לספא זה או אחר יש לוודא כי במטפל/ת יודעים ומוסמכים בביצוע העיסוי. (גם בתאילנד העוסקים בדבר עוברים הכשרה על מנת לקבל רישיון לעסוק בתחום.).

מפת אתר | צור קשר