ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חבילה לספא

בעבר, יום של פינוקים במרכז ספא היה נחלתם של עשירים בלבד. כיום ברור שהדבר שונה לחלוטין יום שלם של טיפולי ספא הכולל עיסוי, שהות מפנקת במתקני הספא השונים ועוד אטרקציות ופינוקים רבים הכם כבר לא ענין יקר ומורכב כלל, שכן כיום מרכזי הספא השונים מציעים חבילות טיפולים מיוחדות אשר מעניקות לגוף תחושת רעננות ורוגע, כזו שרק טיפול מקצועי במרכז ספא איכותי יכול להעניק.

חבילת פינוק ליום מושלם
חבילת הפינוקים מוצעת לזוגות אוהבים, קבוצות חברים או ליחידים אשר מעוניינים להנות מיום שלם של ניתוק מהשגרה הלוחצת, להרגע במקום שקט, לבחור עיסוי מבין מגוון העיסויים הגדול ולחוות חוויה אותה הם לא ישכחו לזמן רב. חווית הספא הינה חוויה מיוחדת אשר יוצרת תחושת קירבה ואינטימיות בין בני הזוג ולכן מתאימה במיוחד באם הינכם חוגגים מאורע כלשהו כמו יום הולדת, יום נישואין או כל סיבה אחרת למסיבה.

חבילת פינוקים ואטרקציות ליום מיוחד
מרכזי הספא מציעים טיפולי ספא שונים כגון- עיסוי תאילנדי, עיסוי שמנים, עיסוי אבנים חמות, עיסוי ארומטרפי ועוד מגוון גדול של עיסויים אשר מבוצעים על ידי טובי המעסים כך שטיפול הספא שלכם יהיה הטיפול המושלם. יום הטיפולים הוא חוויה מיוחדת שתצטרף לאוסף החוויות שלכם, כעת אין סיבה להסס, צרו עימנו קשר עוד היום ותהנו משירות ללא תחרות במחירים המשתלמים ביותר

 

מפת אתר | צור קשר