ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

o2 spa

ספא OSPA מציע לכם את העיסויים המקצועיים והטובים ביותר אשר יותירו אתכם נינוחים ומאושרים במשך זמן רב. לאחר העיסוי תרגישו שכל השרירים שלכם משוחררים ורפויים ותהיו מלאי אנרגיות רעננות להמשיך בכל מה שעשיתם לפני העיסוי, רק עם הרבה יותר מצב רוח ורצון. העיסויים שלנו מפנקים את הגוף וחודרים לנפש ומעניקים לכם כוח.

היתרונות הבריאותיים של העיסוי ב- OSPA
כידוע, למסאג´ים יש יתרונות בריאותיים מוכחים שאין עליהם עוררין. לכל שיטת עיסוי יש את היתרונות המיוחדים שלה. העיסויים מרפים את השרירים ממצבם המתוח והתפוס בעקבות הלחץ היומיומי וכן לאנשים העוסקים בספורט. העיסויים אף מגבירים את קצב זרימת הדם ובכך תורמים הן לשחרור הגוף והן לריפוי אזורים פגועים. קיימים עיסויים ספציפיים לריפוי ושיפור פציעות (מקובל במיוחד אצל ספורטאים). קיימים עיסויים אחרים שבאמצעות השמנים בהם משתמשים מזינים את עור הגוף, וכמובן עיסוי פילינג שמקלף את העור המת וגורם לעור להיות בריא בהרבה.

חבילות ב- OSPA
מרכז הספא OSPA מציע לקהל הלקוחות מספר חבילות אשר יוצאות משתלמות במיוחד למי שמעוניין לעשות יום כיף שלם ולמי שמעוניין לקבל יותר מעיסוי אחד. אנו מודעים לכך שהמבחר גדול וקשה לבחור רק אחד מתוך רשימת העיסויים הקיימת ולכן בחבילות השונות תוכלו לשלב כמה עיסויים או עיסוי מרכזי ועיסוי משני. גם מי שמתכנן עיסוי אחד בלבד שלא יהיה מופתע אם הוא יגרר להמשיך בתענוג הצרוף הזה.

מפת אתר | צור קשר