ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי בכפות הרגליים

אחד הפינוקים הגדולים ביותר שאדם יכול להרשות לעצמו הוא עיסוי בכפות הרגליים. העיסוי בכפות הרגליים תורם ומשפר לזרימת הדם בגוף ובכך עוזר לרפא כאבים ומחלות שונות. כמו כן, בכף הרגל ישנם אזורים רגישים ונקודות מיוחדות שהמגע בהן מעביר אותות וזרמים חשמליים לאיזורים שונים בגוף. מעבר לכך, העיסוי עוזר לתחושה הנפלאה ולשחרור הגוף.

מי עושה עיסוי בכפות הרגליים?
כל אחד יכול לעשות עיסוי לכף הרגל אך הפער בין עיסוי חובבני לעיסוי מקצועי הוא שמיים וארץ. המעסים המקצועיים מכירים כל חלק בכף הרגל ואת כל נקודות התורפה. כמו כן בעיסוי מקצועי משתמשים בתכשירים מיוחדים אשר מגבירים את תחושת ההנאה.

חבילות בספא
עיסוי כפות הרגליים הוא תענוג בפני עצמו אך אם תבחרו לשלב אותו עם עיסוי נוסף באחת מחבילות הספא המשתלמות שלנו, תוכלו לזכות בהרגשה נפלאה בכל הגוף שתישאר איתכם לאורך זמן. חבילות הספא שלנו מציעות מחירים משתלמים ביותר למי שמעדיף לעשות יותר מעיסוי אחד. טיפ מאיתנו: רוב מי שעושה עיסוי אחד משתוקק לעשות עוד אחד ולרוב אפילו נכנע לדחף הזה.

אילו עוד עיסויים יש בספא?
קיימים כ- 50 סוגי עיסוי ברחבי העולם. המטפלים שלנו מומחים בשיטות רבות, הן קלאסיות והן נדירות יותר. צוות המעסים עבר קורסים והשתלמויות בסוגים ומינים רבים של עיסויים ויוכל לעשות לכם גם עיסוי שוודי, עיסוי תאילנדי, עיסוי מפנק באבנים חמות, עיסוי פילינג, עיסוי עור הקרקפת ועוד.

מפת אתר | צור קשר