ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא זוגי

פינוק זוגי הוא אחד התענוגות הגדולים שיש, אין כמו להתפנק בשניים, להקדיש יום שלם לפינוקים, להתמסר למגע המלטף ולחשוב שהצד השני חווה את אותה תחושה. כל מומחה לענייני זוגיות יגיד לכם שאחד הדברים החשובים בקשר הוא הנינוחות והרוגע, אז בואו אלינו, תפרגנו לעצמכם יום כיף שכל כולו מוקדש רק לכם ולזה (או לזו) שאהבה נפשכם.

מה זוגי בספא זוגי?
החיים והשגרה שוחקים את כולנו, גם את הזוגיות, ועל מנת לרענן את הזוגיות ולחדש את הכוחות ומאגרי האנרגיה שלנו צריך לקחת מדי פעם הפוגה מהמירוץ המטורף שנקרא חיים. בואו נשכח לרגע מכל התלאות והטרדות שמתלווים ליום יום. העשירו את הזוגיות והאינטימיות. ביקור זוגי בספא מטעין את האנרגיות ואת הקרבה בין בני זוג ומחזיר את הניצוץ שדעך.

על ספא זוגי
כל אחד מכם יכול לבחור כמובן בסוג עיסוי אחר, בהתאם לטעמו ולהעדפותיו, אבל אין כמו לשכב זה לצד זה ולהתמסר למגע הממכר של הצוות שלנו, וליום הכיף שהוא מתכנן עבורכם. המגע והפינוק שנרעיף עליכם יכולים להמס את הלבבות הכי קשוחים ולקרב בין לבבות, אז כן, מגיע לכם, ואם תרשו לנו, זו אפילו חובה לכל זוג שרוצה להתפנק ולהירגע ולעשות את זה באינטימיות זוגית. חוויית הביקור בספא תישאר לתקופה ארוכה, כי אצלנו פינוק הוא שם המשחק, ואין דבר שאנחנו נהנים יותר לעשותו מאשר לפנק זוגות ולראות אותם מחויכים ושבעי רצון.

מפת אתר | צור קשר