ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מתנה מקורית לחברה הכי טובה

לחברה הטובה שלך יש יומולדת? מתחתנת? בואי תזמיני אותה ליום כיף בספא – המתנה הטובה והמפנקת ביותר שתוכלי לחשוב עליה. בספא יפנקו אתכן בלי סוף, ותוכלו ליהנות ממגוון העיסויים השונים (אין סיבה להסתפק באחד בלבד), מארוחת בוקר או ערב כיפית, מהג´קוזי ומהסאונות וכן מהחטיפים המפתיעים שנציע לכם במסגרת יום הכיף.

חבילות עיסוי בספא
מכיוון שרבים האנשים שמעוניינים ביותר ממסאז´ אחד בלבד, בנינו עבורם מספר תוכניות אשר משלבות עיסויים שונים יחד עם שימוש במתקני הספא וארוחה – כל זה במחיר מפתיע ונמוך במיוחד. לכן זוהי המתנה המושלמת בשבילך לתת לחברה לחגוג כל מאורע שהוא. היכנסו לאתר והתרשמו מהחבילות הקיימות ומתכולתן. במידה ואת מתכננת לחברתך יום כיף, מומלץ לתאם זאת מראש איתנו כדי לוודא שיש מקום פנוי.

אילו טיפולים יש ולמי זה מתאים?
לטיפולי הספא ישנם יתרונות בריאותיים מוכחים, ועל כן אם יש לכם בעייה בריאותית כלשהי, מומלץ לדווח למטפלים והם ידעו להתאים לכם עיסוי שיוכל להקל ולעזור בכאבים הקיימים. העיסויים השונים מרפים ומשחררים את השרירים, מקלים על דלקות פרקים, עוזרים לגמישות ובריאות השרירים, ממריצים את מחזור הדם ומפיגים כאבי ראש וגב. לכל טיפול יש מטרה ויתרונות שונים ועל כן צוות המעסים ישמח לעזור לכם בהתייעצות. אך כמובן שהטיפולים אינם מיועדים רק עבור החולים והפצועים, אלא גם למי שסתם מעוניין לבוא ולהתפנק מתחושות פיזיות עילאיות.

מפת אתר | צור קשר