ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף ונופש

יום כיף מתחרז עם מנוחה, חופש, לינה מחוץ לבית ו..פינוקים. לכל אחד מאיתנו העמל קשה, מגיעה מנוחה. לגוף, לראש- מנוחה אנרגטית על- מנת להטען בעוד. השלוה הגדולה ביותר מושגת על- ידי הירגעות בחדר המואר לאור נרות, עם מוסיקה שקטה, סדינים לבנים ו...מעסה מקצועי.

החופש הגדול מתחיל
החופש הגדול אינו רק לילדים- הוא גם לכם, ההורים העייפים. גם אם באתם עם הילדים, תוכלו להפרד לרגע מהדאגות ומהאחריות הגדולה, ולשריין לעצמכם מספר שעות ביחידות, והפעם- אתם אלו שמופקדים תחת ידיו המנוסות של המעסה. הטיפול שלו ייחלתם יכול להיות בתחילתו של יום או בסיומו- לאחר יום כיף או יום טיולים בסביבת המלון. האפקט נשמר לאורך זמן, כל עוד אתם במנוחה והשרירים אינם מתאמצים שוב. תנו לאנרגיה לזרום ללא חסימות, ולחיוניות של הגוף להתחדש!

יום כיף מלון נפלא וממשיכים ליהנות...
הכיף הגדול מתחיל כשאתם נכנסים למלון, כשאתם יודעים שבאתם בשביל להירגע- כשיש בידכם את ההזמנה לספא, או שמתחשק לכם להתפנק בהמשך. גם אם הגעתם עם בני זוג, תוכלו להזמין עיסוי זוגי- וזה אומר ליהנות במקביל מעיסוי- ולאחר מכן להמשיך לקבל טיפול פנים, עיסוי קצוות או אמבט חלב, מלחים, שמנים או שלל הצעות המחכות לכם בין מתקני הספא. את העיסוי הזוגי תוכלו לקבל גם באותו החדר, אחד ליד השני, ולהשלים את האוירה הרומנטית בבילוי שאחרי- ג´קוזי, ארוחה יחדיו ועוד.

מפת אתר | צור קשר