ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסויים

מחקרים רפואיים רבים כבר הוכיחו פעמים רבות את הקשר הישיר שבין לחץ נפשי, מתח וכעסים לבין מחלות, ותחושה פיזית של עייפות מצטברת אשר יוצרת חולשה גופנית. עם השנים אנשים רבים מצאו דרכים רבות ושונות אשר תורמות להפגת המתח הכללי, ובכך מאפשרים לגוף להשתחרר, לצבור אנרגיות ולשוב אל שגרת היומיום בכוחות מחודשים. הדרכים להפגת המתחים הן מגוונות ורבות, יש שיעדיפו לבצע פעילות ספורטיבית, יש שיעדיפו לבלות במסעדה או פאב עם חברים קרובים ויש שיעדיפו לפנק ולהשקיע בעצמם ביום של פינוקים מיוחד במרכז ספא אשר מציע להם חבילות טיפולים הכוללת עיסוי לבחירתך, שהות מהנה במתקני הספא השונים כגון הבריכה, הג´קוזי, הסאונה החמימה ועוד מגוון גדול של פינוקי ספא מיוחדים

עיסוי ברמה שלא הכרת
על מנת להנות מיום שלם של פינוקים בחברת האנשים הקרובים אליכם ביום מומלץ מאוד לבחור במרכז ספא מקצועי ובעלי ניסיון רב שידע להתאים לכם את חבילת הספא המתאימה לכם ביותר בין אם הינכם חוגגים אירוע מסויים או שסתם בא לכם להנות ממספר שעות של פינוק בלתי נשכח. עיסוי בספא יכול לשמש כמתנה נהדרת עבור אדם אהוב אותו תרצו לפנק.

ספא לחוויה בלתי נשכחת
יום הפינוק בספא כולל עיסוי מקצועי מבין מגוון העיסויים אשר מציע מרכז הספא כגון עיסוי אירוודה, עיסוי אבנים חמות, מסאג´ תאילנדי וכו.. בנוסף תוכלו לבחור בחבילה אשר כוללת חדר פרטי וארוחת בוקר מיוחדת.

מפת אתר | צור קשר