ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי מקצועי

עיסויים וטיפולי גוף הוליסטי הם מתכון בטוח לשיפור איכות החיים. עיסוי מיקצועי ניתן על ידי אדם מוסמך, אשר עבר הכשרה מסוימת המסמיכה אותו לאבחון על סמך דיווח וממצאים- ובהתאם לכך בוחר את דרך הטיפול או סוג הטיפול שינתן לו.

סגולותיו של עיסוי מיקצועי
לעיסוי מקצועי יש מטרה, אף אם הוא ניתן להנאת המטופל. רופאי הרפואה המערבית ממליצים יותר ויותר כיום לצד הטיפולים התרופתיים על טיפולי ספא, שתפקידם לשחרר את החסימות הקשות שצוברות בגוף רעלים עד לכדי התגבשותם לקריסטלים. טיפולי ספא רבים הם גלגול של טיפולים בני אלפי שנים ותורות עתיקות שהגיעו מהמזרח הרחוק. עיסוי מיקצועי יכול להנתן בכל מקום, היות ואת כל החומרים שהוא מצריך מביא עימו המעסה- מיטת טיפולים, מגבת, שמן, נרות, קטורת, מוסיקה ועוד, ואם עושים זאת באתר ספא, הרי שאין צורך להגיע עם דבר על גופכם- ינתנו לכם חלוק ונעלי בד, שתוכלו להרגיש חופשי במקום שבו הנפש מתחברת אל הגוף.

"במקום בו נגמרות המילים"
יש המעדיפים שהעיסוי המקצועי ינתן מידי מעסה ממין מסוים, בחוזק או ברכות, ויש המגיעים בכדי לפתור בעיה בריאותית מסוימת. ישנם מעסים המתמצאים בתורות עיסוי שונות ומסוגלים להעניק עיסוי משולב, כלומר שילוב טכניקות עיסוי שונות באותו זמן של טיפול למען פתירת הבעיה הבריאותית. לאור נרות ובמוסיקה רוגעת- שם נגמרות המילים ומתחיל הריפוי.

מפת אתר | צור קשר