ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום ספא בתל אביב

תל אביב היא אמנם עיר ללא הפסקה, אך בשעות היום (חלילה לא בלילה) דווקא כן אפשר לקחת הפסקה וללכת לפנק את הגוף באחד מטיפולי הספא הנהדרים שמחכים לכם באחד ממרכזי הספא הרבים שקיימים בעיר. הפסקה זו משגרת החיים תגרום לחיוך שלכם לחזור לפנים ולהישאר שם זמן רב.

קצת מידע על חלק מהעיסויים הקיימים
עיסוי תאילנדי – זהו עיסוי שבו משתמשים בלחיצות איטיות על אזורי הרקמות הרכות, שירים והגידים בעזרת המפרקים של המטפל (מרפקים וברכיים), וכן עושים מתיחות ותרגילים מסויימים להמרצת מחזור הדם.

עיסוי שבדי
העיסוי השבדי נועד להרגעה ולהנאת המטופל ולרוב משתמשים בו בשמנים ריחניים. בעיסוי השבדי המטפלים מתמקדים באווירה מרגיעה ונעימה, והוא נעשה באמצעות ליטוף, חיכוך, עיסוי עמוק, רטט, לחיצות והקשות קצביות באזורים שונים בגוף. לעיסוי זה השפעות חיוביות על כל מערכות הגוף.

עיסוי שרירים עמוק –
עיסוי זה משתמש בתנועות מיוחדות אשר תורמות לריכוז זרימת הדם בשריר. עיסוי זה הוא גם עיסוי רפואי העוזר מול בעיות שנוצרות משחיקה או ניוון בשריר. עיסוי זה מקובל מאוד בקרב ספורטאים.

עיסוי רקמות עמוק
עיסוי זה מתמקד במקומות הרגישים בגוף לפציעות, חבלות ודלקות כגון: מפרקים ושרירים. גם עיסוי זה נפוץ מאוד בקרב ספורטאים. אצבעות המעסה חודרות לעומק הרקמה ולוחצות שם תוך כדי סיבוב איטי.

אבנים חמות
– זוהי שיטה אינדיאנית שבה מחממים 42 חלוקי נחל עם שמני מרפא, והעיסוי הזה מרגיע ויוצר רפיון.

מפת אתר | צור קשר