ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

פינוק וספא

לפינוק (spoiling) ישנן משמעויות שונות מאנגלית. האחת היא קלקול, הרעפה עד כדי שימוש לרעה בעניין, והדבר השני הוא מתן תשומת לב והבעת אהבה. הגבול הדק נמתח באופן המינון בדרך כלל, אולם זה ככל שמדובר בחינוך. ככל שמדובר בפינוק- ובמיוחד של הגוף, אין דבר שהוא מופרז. אלו תענוגות החיים המעניקים לגוף ולנפש אויר לנשימה ותקווה בריאה.

פינוק וספא הם חלק מאיתנו
חשוב לדאוג לכך ביום- יום. כמו אויר לנשימה, כמו שבת לנפש. חווית הפינוק מתחילה עם הכנסכם לאתר הספא, ומוגשים לכם חלוקי הטיפול עם נעלי הבד והמגבות. תוכלו להתרחץ לפני או אחרי הטיפול (להורדת השמנים שלא נספגו בגוף), והכל בסימן חופש. במקום תוכלו להתענג על ארוחה (בוקר או ערב) כחלק מחבילת פינוק, וליהנות ממים רוגשים בג´קוזי, או אמבט מלחים- כשבידכם כוס יין או שמפניה מבעבעת. ואם כבר התאקלמתם, בררו גם לגבי לינה במקום.

"מה שבא גם הולך"
גם אנרגטית- החיים אמורים להיות תבנית של "תן וקח". נקודת הצטברות של אנרגיות בגוף, מעידה על חוסר איזון אנרגטי, לכן ברמת העיסוי – ההקלה מגיעה כשהאנרגיה סובבת בנו ובסביבה, ולא נתקעת במקום אחד. כשזה קורה והגוף מרוקן אנרגטית ועייף, כדאי לחשוב על פינוק וספא שעשויים להחדיר בכם מחדש את זה, כשאתם אינכם צריכים להתאמץ. כל הביקור בעל אופי מוקפד של רוגע ושלוה, והתמקדות במישהו אחד – בכם.
מפת אתר | צור קשר