ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי עירום

עיסויים רבים נערכים בעירום, משום יעילות הטיפול. בעזרת שמן נסוך ישירות על הגוף, ניתן לעבוד עם חיכוך מינימאלי על העור, ולהגיע אל הרקמות הרכות של הגוף. ישנם סוגי עיסויים שעירום הוא חלק בלתי נמנע מסגנון הטיפול ואין אפשרות להמשך טיפול בבגדים.

האם נדרש בכל עיסוי עירום מלא?
לא בכל עיסוי נדרש עירום מלא, היות ולמטפל יש יכולת מוגבלת להגיע לכל חלקי הגוף בכדי לשמור על חומו, הוא עובד על חלקי גוף שונים פעם בפעם, כשהאחרים מכוסים במגבת או סדין. ישנם עיסויים שבכדי לשמור על חום משתמשים באמצעים חיצוניים- מעלים את טמפרטורת החדר ומדליקים נרות בכל פינות החדר, וישנם עיסויים בהם השמן החם ננסך ללא הפסקה רגע לפני שהוא מתקרר.

באילו טיפולים יש עיסוי עירום ובאילו לא?
הטיפולים השכיחים בהם לא נדרש עירום הם שיאצו, עיסוי תאילנדי וטווינה, וגם רפלקסולוגיה אינה דורשת את הורדת הבגדים. אבנים חמות, אביאנגה (עירום מלא), עיסוי לנשים בהריון, פילינג גוף, עיסוי שבדי, עיסוי רקמות עמוק, איורוודה ועיסוי ארומתרפי הם חלק מהעיסויים בהם ישנו עירום כשבכל פעם חושפים טפח  ומסתירים טפחיים. בנוסף, ניתן להישאר עם תחתונים בזמן הטיפול. בכל עיסוי שמנים השמן אמור להיספג בגוף, אולם ניתן להתרחץ גם לאחר הטיפול ובכך להסיר את שאריות השמן ככל שניתן. בנוסף, יש שימשיכו אל הג´קוזי אשר בספא- בטמפרטורה חמה אשר תזרז את תהליך קליטת השמן בגוף.

מפת אתר | צור קשר