ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי לגברים

אף על פי שמקובל לחשוב שנשים נוטות להתעסק יותר בטיפולי ספא ומסאז´ים מחקרים אומרים ש- 47% מהמבקרים באתרי ספא הינם גברים. כמו כן נראה כי אף יש עדיפות קטנה לכמות המעסים הגברים על גבי המעסות (54%). אז נראה שהדימוי המאצ´ואיסטי, של גברים מוזנחים שאינם מטפלים בגופם או נהנים מתענוגות הגוף העתיקות ולא מהחדשות, אבד עליו הכלח.

יתרונות של עיסוי לגברים
העיסויים מתאימים לגברים העובדים בכל סוגי העבודות. אנשים אשר עבודתם היא פיזית וצריכים להרפות ולשחרר את גופם למען יחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר. כמו כן העיסוי מתאים למי שעובד שעות רבות במשרד מול מחשב, וכן למנהלים אשר אורח חייהם לחוץ וצפוף. עיסוי בספא מרפה ומשחרר מכל הלחצים שגברים מחזיקים בנפשם, העיסוי נוגע הן בגוף והן בנפש. מקום העבודה הוא רק אחד מהלחצים הרבים אשר פועלים עלינו ביום יום - מתווסף לכך דאגה לילדים ולמשפחה, מציאת בת זוג, טיפול בהורים, המצב הכלכלי והפוליטי ועוד דברים רבים.

יום כיף עם האישה
אם אתם רוצים לזכות בנקודות רבות אצל החברה או האשה, הזמינו אותה ליום כיף זוגי בספא. בנוסף להנאה הגדולה שלכם, תוכלו לפנק בצורה זו את בת הזוג והיא תרגיש לא רק את הכיף שהטיפולים יוצרים אלא גם את ההשקעה והאהבה שאתם מרעיפים עליה. אם אתם מעוניינים לראות כדורגל עם החברים ושלאישה לא תהיה בעיה, יום כיף בספא ייתן לכם הרבה מאוד אפטרים.

מפת אתר | צור קשר