ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ימי כיף לימי הולדת

איך תחגגו את היומולדת? אחד יענה- טיול, השני יסע לחו"ל, שלישי יזמין אליו חברים, והאחר ימנע מ"מפגשים מיותרים". אולם כל ישמח לקבל מתנת יום הולדת שכולה כיף, לא תלויה בתקשורת מול אנשים וארגון לוגיסטי מורכב כמו מסיבה או פיקניק במקום ששריינתם מראש.

חגיגה שקטה
חגיגה של יום הולדת מעלה את דרגת האירוע לרמת חג. ניתן לחגוג ימי כיף לימי הולדת גם ביחידות או עם האנשים האהובים הקרובים, והדבר המיוחד ביותר לעשותו הוא יום כיף ליומולדת בספא. מכיון שיום הולדת הוא יממה שלמה, תוכלו לחלק אותה כפי שתרצו- זה יכול להיות חלק מסיים ליום הקסום או חלק נכבד ממנו- הכל בידיכם. אם תחליטו לעשות זאת במשך יום שלם, הספא מציע לכם פינוקים בלתי נדלים- הכל במקום אחד שעוצב במיוחד לשם- כך. טיפול עיקרי, טיפול משלים ושאר האפשרויות העומדות לרשותכם- כמו ארוחה, שהייה בחדר פרטי עם ג´קוזי ועוד. החוויה השקטה נקנית באמצעות אור נרות, מוזיקה רוגעת וריח הקטורת ומרכזת אתכם בעיקר- בכם.

נמצאים תחת ידיים טובות
הטיפולים המוצעים בספא עתידים להעניק לכם שחרור והרפיה לשרירים מתוחים, או הזרמת הדם ועירור החיוניות בגוף- מה שנקרא "פתיחתן של צ´אקרות" בנתיבי האנרגיה בגוף. לכל טיפול יש מטרה, אולם מטרת העל היא לחבר את הגוף לנפש. זוהי חווית עילוי לנפש כשהגוף נרפא תחת ידי מטפל ולהיפך. תוכלו לצרף אליכם אל החוויה את יקיריכם.
מפת אתר | צור קשר