ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

מתנה ליום הנישואין

יום הנישואין ממשמש ומתקרב, ועליכם לבחור מתנה מיוחדת ומשמחת לאהוביכם? אולי המתנה תגיע בהמשך, אבל חשוב לכם שיום זה יהיה מוקדש כולו לאהוביכם ואתם מחפשים כיצד למלא את היום החשוב לשניכם בבילוי שהוא יותר ממסעדה, הצגה או סרט, ואולי אף יכול להיות בנוסף לכך, וליהנות מכל רגע?

מתנה ליום הנישואין – שקט נפשי
ביום הנישואין המיוחד רק לשניכם, חשוב שבו שניכם תיהנו משך יום שלם. במדינה כשלנו, אשר לא תמיד אנו יודעים להפנות את הלחצים שבעבודה למקום הנכון- ובני זוגנו סופגים אותם, חשוב לקחת הפסקה מהעבודה, ולהתרכז רק בכם, בעיסוי מרגיע ופותח לכם מחדש את דרכי האנרגיה בגוף, ואם תרצו- תוכלו להיות באותו החדר ביחד- להעצמת האינטימיות הזוגית. כך הבילוי עשוי לעוד שעות אחדות בהן ישיבה בג´קוזי לאור נרות עם כוס יין או שמפניה ביד וחדר פרטי לכם עם ארוחה לבחירתכם- בוקר, צהריים או ערב תחכה לכם בהמשך לאווירה הרומנטית.

יום נישואין שמח!
יש יום נישואין אחד מבין 365 ימים אפשריים בשנה, ולמרות שניתן לחגוג אותו בכל יום ובכל רגע- עדיין ישנה מתנה ליום הנישואין אשר לעולם תהיה נכונה לכם. ניתן לשלב את הבילוי כשמתנה תמתין לבני זוגכם כבר בספא בהפתעה- בלונים, מתנה בין הסדינים, מכתב מרגש ליד הג´קוזי הם רק מעט מהרעיונות האפשריים. צוות הספא ייעתר לחלומכם ויעשה כל שביכולתו להגשים לכם את הבילוי על הצד הטוב ביותר.

מפת אתר | צור קשר