ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא טיילת תל אביב

איך אפשר ליהנות מכל היתרונות האפשריים בספא? ספא מעניק לנו תחושת בריחה מעולם החומר אל עולם הגוף, הרוח והנפש. הבריחה הזו כל- כך נגישה, במיוחד כשהיא נמצאת במרכז העניינים, קרוב לים, קרוב לטיילת. ספא טיילת תל אביב מאפשר לכם ליהנות מספא אווירתי גם אם הוא קרוב מאוד לביתכם.

יש חניה, והים בחינם
בין אם אתם רוצים לקחת הפסקה באמצע השבוע או באמצע היום, תוכלו להגיע לספא טיילת תל אביב אשר ליד הים - ישנה חניה בשפע. אם אתם כבר כאן, מומלץ לקחת נשימות עמוקות ומלוחות מאויר הים. תנו לטבע להכנס לגופכם, ולרוגע לפשות באיבריכם. ניתן להשאיר את השעון בבית, ואת הדאגות שהולכות עמכם לכל מקום- במיוחד אם הנכם מכירים את שאון העיר הסוחף באמצע השבוע. ספא טיילת תל אביב מותיר לכם חלון המוזג את עולם הפנים עם החוץ- ועם זאת תגיעו לשקט הנפשי המיוחל, כשהנכם יכולים להתרפק עליו גם שעות לאחר הטיפול בספא בחדר פרטי.

אי ירוק ליד הים
מיקומו הטבעי של הספא ליד הים מושך אתכם לשם בכל שעות היום והערב, וגם אתם אם תרצו "מושכים" מן הים את תכונותיו המרגיעות. לאורך הטיילת ישנם מרכזי תיירות ובילוי שונים כמו גם מרכזי ספא נוספים, אולם הספא שבקצה הטיילת מרחיק אתכם מן השאון, בדיוק החמצן שרציתם. ואם תרצו תוספת חמצן- בקשו אותו מבר החמצן שבספא.

 

מפת אתר | צור קשר