ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא ליחיד

ספא היא חוויה עצמאית, ללא קשר כמה שותפים יגיעו אתכם לספא החוויה תתמצה בכם מול המטפל.  לעיסוי בספא יש משקל רב בתוך הביקור, וכדי שתהיה לך פרטיות ושלוות נפש כשאתה עובר מן הטיפול לג´קוזי ומן הג´קוזי לארוחה ולחדר הפרטי לקרוא ולנוח. הכל מתקתק בקצב שאותו אתה בוחר.

שעת הסיאסטה
 אתם מוזמנים למצוא מקום לצרכים שלכם גם באמצע היום, כשהנכם עסוקים ובעלי סדר יום עמוס, ולהגיע לשעה וחצי לספא. בשעות שבהן יש צורך במנוחה ובהתחדשות, תוכל לקבל טיפול מפנק אשר יוביל אותך גם לארוחת צהריים לאחריו ואולי אף גם חדר פרטי למנוחה.  גם את כלה בימי הסידורים העמוסים, אין כמו ספא ליחיד להעניק לך את הטיפול שמגיע לך, ומכניס סדר ליום סידורים נוסף. זאת יכולה להיות מתנה נהדרת אשר ניתנת למימוש בכל זמן- בין אם מאדם אחר או שאתם מעניקים לעצמכם.

שילוב מנצח של נפש ונופש
גם אם זה בדקה התשעים, אתם עייפים ומרגישים שאתם צריכים לשבור את השגרה עם פינוק חסר פשרות, אשר יתן לכם תמורה מלאה לזמנכם במקום, ספא ליחיד הוא פתרון לפרק זמן מן היום או למספר ימים. בספא פסק הזמן אינו רק מנוחה בבית מלון- המנוחה היא התירוץ, כשבעצם הספא הוא הדבר האמיתי שלשמו הגעתם. שחרור של השרירים תוך פתיחת נתיבי אנרגיה מחדש יחזיר לכם את החיוניות לה אתם מייחלים.
מפת אתר | צור קשר