ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי רגליים

בכף הרגל שלנו יש עצבים רבים ועוברים בה קווים מרידיאנים. העובדה הזו גורמת לאיזור כפות הרגליים להיות רגיש ומתאים במיוחד לעיסוי. לא בכדי רוב העיסויים הכלליים בספא מתחילים דווקא בעיסוי כפות הרגליים (כדי להזרים דם באופן מואץ לחלק הגוף העליון). מי שיצא לו להסתובב בתאילנד או באיזורים מתויירים בדרום אמריקה ודאי זוכר כי בכל פינה מוצע עיסוי כפות רגליים.

יתרונות של עיסוי בכפות הרגליים
עיסוי כפות הרגליים מתאים במיוחד לאנשים שבעבודתם עומדים או הולכים הרבה, וכן לנשים ההולכות עם נעלי עקבים ובמיוחד עבור אנשים שעבודתם היא ברובה מול המחשב. העיסוי טומן בחובו יתרונות בריאותיים רבים ויכול לעזור בהקלת כאבים ברחבי הגוף. כמו כן זהו כמובן תענוג גדול ומשחרר שמעניק אנרגיות חדשות ומרעננות.

איפה מוצאים טיפולי ספא איכותיים?
עולם הספא התפתח מאוד בשנים האחרונות והביא לפתיחה של מרכזי ספא רבים ברחבי הארץ ובעיקר במרכז. כדי להנות בצורה המקסימאלית מהטיפולים יש למצוא ספא שבו צוות המעסים איכותי ומקצועי וכן שהאווירה בספא תהיה מרגיעה ונינוחה. כדאי להתייעץ עם חברים וקרובי משפחה שימליצו על שירות ספא שהם זוכרים לטובה, וכן מומלץ להתרשם באינטרנט ממגוון הטיפולים, חבילות ספא ומבצעים שמתעדכנים חדשות לבקרים.

צוות מעסים נהדר
לפני תחילת הטיפולים יש לוודא כי המטפלים עברו את כל ההכשרות ומומחים בתורה המורכבת הזו של עיסוי רגליים. כדאי להתייעץ עימם לגבי העיסוי שיתאים לכם יותר מכל, וכן לגבי הטיפולים שהם מתמחים בהם במיוחד.

מפת אתר | צור קשר