ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חבילה זוגית

חבילה זוגית לספא היא הדרך המקורית והטובה ביותר לגופכם ליהנות מפינוק אמיתי, ספא מעניק לכם התחדשות לגופכם ושקט ושלווה למשך יום אחד שלם שבו אתם יכולים לשכוח מכל צרות היום יום וליהנות מיום מפנק שבסופו תרגישו כמו חדשים ותוכלו לחזור לעיסוקכם חדשים,נמרצים יותר ובעיקר שלווים יותר.

מתקני וחווית הספא:
ספא יכול להיות מהנה לכל אחד, לאימא,לאבא, לחברה קרובה ואפילו כמתנה מפנקת לעובדי המשרד, אין אחד שלא יעירך חבילה זוגית כמתנה נהדרת. ספא גם מתאים לכל אחד שכן אפשרויות הבילוי בספא מאוד מגוונות ומאפשרות לכל אחד ליהנות מהספא ובעיקר כזוג. בספא ניתן ליהנות ממתקני חדר כושר וגם ג´קוזי וסאונה, מעבר לכך ישנם מגוון של מסאז´ים זוגיים המבוצעים על ידי טובי אנשי המקצוע וניתן לבחור לדוגמא בין עיסוי באבנים חמות לבין עיסוי שבדי. כל זוג יכול לבחור את חווית הספא המתאימה לו. כיצד תדע איזה חבילה זוגית כדאי לבחור, ניתן להתייעץ עם אנשי המכירות של הספא, לתאר להם את עצמכם או את אלו שבחרתם עבורם את החבילה והם יעזרו לך בעזרת ניסיונם העשיר בתחום לבחור בחבילת לזוג לספא המתאים.

בקרו אצלנו במרכז הספא:
על מנת לקבל את מירב המידע גבינו, צרו עימנו קשר ותיהנו ממידע מגוון ורב על כל שירותי הספא האפשריים כולל תיאורים של מגוון המתקנים של הספא השונים ברחבי הארץ וכן מידע נוסף על סוגי הטיפולים שאותם ניתן לקבל במהלך היום המפנק, אז גלשו לאתר וקבלו מידע על  הספא השונים ובנוסך צרו קשר עימנו דרך צור הקשר באתר ואנחנו נעזור לכם לבחור נכון!
אז אם אתם רוצים להתנסות ביום כיף זוגי או שאתם מעוניינים להפתיע זוג אחר אז ספא זהו המקום לעשות זאת, אין כמו ספא על מנת להרגיע רענן ומחודש.

מפת אתר | צור קשר