ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

קופון לספא

קופון לביקור בספא הוא המתנה המושלמת כאשר אתם מעוניינים להפתיע ולחדש את יקירכם, חברכם או משפחתם. בחירה בקופון לספא תיצור לאלו שהחלטת להעניק לי את המתנה חוויה מפנקת של יום שלם שיורכב משקט,פינוק ורוגע שיאפשר למבקר בספא לצאת מהשגרה היום יומית ולחוות פינוק אמיתי בספא איכותי ומקצועי.

מתקני וחווית הספא
ספא יכול להיות מתנה לכל אחד, לאימא,לאבא, לחברה קרובה ואפילו כמתנה מפנקת לעובדי המשרד, אין אחד שלא יעירך קופון לספא כמתנה נהדרת. ספא גם מתאים לכל אחד שכן אפשרויות הבילוי בספא מאוד מגוונות ומאפשרות לכל אחד ליהנות מהספא. בספא ניתן ליהנות ממתקני חדר כושר וגם ג´קוזי וסאונה, מעבר לכך ישנם מגוון של מסאז´ים המבוצעים על ידי טובי אנשי המקצוע וניתן לבחור לדוגמא בין עיסוי באבנים חמות לבין עיסוי שבדי. כל אחד יכול לבחור את חווית הספא המתאימה לו. כיצד תדע איזה קופון ספא כדאי לבחור, ניתן להתייעץ עם אנשי המכירות של הספא, לתאר להם את האיש או האישה שאותם אתם רוצים להפתיע והם יעזרו לך בעזרת ניסיונם העשיר בתחום לבחור בקופון המתאים לספא המתאים.

היכנסו לאתר ג´י-ספא
באתר ג´י ספא תוכלו לקבל מידע עשיר ומגוון על חבילות הספא המוצעות, בנוסף תוכלו ללמוד על מגוון קופוני ושוברי הספא הקיימים, על סוגי אירועים בספא ועוד. בנוסף על מנת לקבל פרטים נוספים מספא שונים בארץ תוכלו באמצעות צור הקשר באתר לפנות אלינו ואנחנו נעזור לכם לבחור בקופון המתאים כמתנה המושלמת. באירוע הבא שבו תרצו להפתיע את חברכם, משפחתכם או יקירכם אל תהססו ובחרו בקופון לספא- לבודדים, לספא זוגי ולקבוצות. זהו קופון אשר ישאיר אותם נרגשים, רגועים והכי חשוב יקבלו פינוק אמיתי אשר יגרום להם להיות מאושרים ורגועים וקצת לצאת מהשגרה היום יומית.

מפת אתר | צור קשר