ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום ספא במרכז

על מנת לשבור את שגרת היום יום המלחיצה, אנו מציעים לכם לעצור רגע מהעבודה ומהמחויבויות האחרות, ולתת לעצמכם להתפנק עם יום ספא של כיף מוחלט. לספא יש יכולת קסומה להעניק לנפש, וכמובן לגוף כוחות מחודשים.

יום בספא – חוויה של כל החושים
הטיפולים נוגעים בכל אחד מחמשת חושינו והאמת, מצליחים להגיע גם לחוש השישי החבוי שלנו. הטיפולים שלנו מלווים במוזיקה נעימה ומרגיעה, הריחות של השמנים הארומטים יציפו ויקיפו אתכם, המראה הקסום והטבעי של הספא יוסיף לתחושת הרוגע, וחוש הטעם ייהנה מיינות, שמפניה ופינוקים קטנים. וכמובן מעל הכל עומד חוש המישוש שלנו – שלא יעמוד בתענוג של העיסויים השונים.

אילו עיסויים קיימים בספא?
המטפלים שלנו מתמחים בכל סוגי המסאז´ים, וידעו להציע לכם את העיסוי שמתאים לכם יותר מכל. בין שאר העיסויים שאנו מציעים: עיסוי שבדי, עיסוי תאילנדי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי קרקפת בשמן חם, עיסוי באבנים חמות, עיסוי כפות רגליים, עיסוי פילינג לפנים ולגוף, עיסוי משולב וכמובן שזה לא הכל. בנוסף לכך, תוכלו ליהנות מהג´קוזי ומהסאונות הרטובות והיבשות.

רומנטיקה בספא
הספא הוא מקום קסום ומתאים במיוחד לזוגות אוהבים. במיוחד עבורכם בנינו חבילות המתאימות לזוגות ומשלימות יום מלא אהבה, רומנטיקה, פינוקים ועיסויים. ספא הוא המקום המושלם לקחת את בן או בת הזוג כמתנה לו/לה ולעצמכם. צוות הספא יעשה כל שביכולתו על מנת להנעים את זמנכם ולהפוך את יום הכיף בספא לחוויה בלתי נשכחת.

מפת אתר | צור קשר