ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כיף לאישה

יום הולדת? יום נישואין? עבודה חדשה? קידום בעבודה? סיום תואר? יש לנו רעיון מעולה איך לחגוג אירועים כאלה: יום כיף לאשה בספא זו המתנה המושלמת לעצמך. תוכלי לפנק את הנפש והגוף לטיפול או גם ליום שלם, וכמובן תוכלי להביא את בן זוגך, חברה, אמא או אחות.

טיפולים בספא
כשתגיעי ליום כיף בספא תיאלצי לעשות את הבחירה הקשה של החלטה על הטיפול הרצוי לך מבין המגוון האינסופי של הטיפולים המוצעים. לשירותך יעמדו צוות המטפלים המנוסה והאיכותי שלנו, שיוכל לעזור לך להחליט על הטיפול המתאים ביותר עבורך. בין מבחר העיסויים שאנחנו מציעים: עיסוי פילינג, עיסוי שבדי, עיסוי תאילנדי, עיסוי כפות רגליים, עיסוי משולב, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי עור הקרקפת ועוד מבחר רב של עיסויים

מה עושים ביום כיף לאשה בספא?
תוכלי לבחור בין מבחר החבילות שלנו. ביום כיף, תוכלי ליהנות מארוחת בוקר או ערב, ולהמשיך למספר טיפולים, ביניהם תיהני מיין או שמפניה וכן מפינוקים קטנים וטעימים. בין לבין תיהני מזמן איכות עם בן הזוג או החברה בג´קוזי או בסאונה (יבשה או רטובה). יום כיף כזה מבטיח להישאר בזיכרונך עוד זמן רב, ולהשאיר את חותמו על גופך ונשמתך.

יתרונות בריאותיים של טיפולי ספא
בנוסף לכיף הגדול של הספא, הוא טומן בחובו גם יתרונות בריאותיים מוכחים. הספא משחרר ומרפה את כל שרירי הגוף מהמתח והמאמץ שצברו. טיפולים רבים מזינים ומבריאים את עור הגוף ועוזרים לו בהתמודדות עם זיהום האוויר והעומס. מעבר לכך, הטיפול מחיה את הנפש ומעניק אנרגיות וכוחות מחודשים.  

מפת אתר | צור קשר