ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

עיסוי איורוודה

משמעות המילה איורוודה, הלקוחה מסנסקריט, היא מדע החיים (איור- וודה). איורוודה הינה שיטת טיפול, כנראה העתיקה ביותר, אשר חלה לפני יותר מ- 5,000 שנים ומאז ועד היום ממשיכה לטפל במליוני בני אנוש- זוהי השיטה ההוליסטית המובילה בעולם ומקורה, כמו גם היוגה, הוא בוודות- הטקסים ההודיים העתיקים המהווים את הידע הקדום ביותר להבנת היקום.

כיצד עיסוי איורוודה מהווה חלק מן התורה העתיקה?
איורוודה היא שיטת עיסוי משכבר הימים, השייכת לשיטת עיסויי השמן. הטיפול מתייחס לגוף ולנפש, אולם האבחון נעשה על פי מאפיינים חיצוניים-  דופק, לשון, ציפורניים, ידיים, תשאול, בדיקות מעבדה ובדיקות נוספות. להוסיף על עיסוי איורוודה שהינו חלק מתהליך הטיפול- השיטה משלבת צמחי מרפא, המלצות לאורח חיים בריא, הרגלי תזונה נכונים וטיפולי ניקוי. ניתן לקבל גם טיפול באופן חד פעמי בספא, להשפעה קצרת טווח בלבד.

ועכשיו- לעיסוי איורוודה עצמו...
לעיסוי איורוודה שני חלקים. החלק הראשון, "אביאנגה", נועד לשחרר את הגוף על ידי תנועות מונוטוניות, ארוכות ועדינות תוך שימוש בשמן שומשום. בחלק זה ישנן נגיעות בנקודות אנרגטיות (צ´אקרות) אשר משחררות את המטענים ואת החסימות שנוצרו שם לאורך הזמן, ומטעינות אותן באנרגיות חיים מחודשות תוך כך שהגוף נמצא במצב מדיטטיבי. החלק השני נקרא "שירודרה", ובו נמסך על מצח המטופל (על העין השלישית) שמן שומשום חם המביא לרגיעה, וכאן הוא יכול לשמש גם כספא רומנטי. יש מעסים אשר מחלקים עיסוי איורוודה בצורה אחרת- חלק ראשון בו תוך ישיבה על כסא נמשחות ארבעת הגפיים כולל המצח ואף השיער, ובחלק השני- עיסוי איורוודי מלא לכל הגוף.

מפת אתר | צור קשר