ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

טיפולי מסאג´

טיפולי המסאג´ בספא מבטיחים שהחיוך לא יסור מהפנים שלכם במשך זמן רב. המסאג´ים נעשים על ידי צוות מעסים מקצועי שלמד את רזי המקצוע ומכיר שפע של עיסויים ושיטות ויתאים את עצמו במיוחד עבורכם. מלבד טיפולי העיסוי שתקבלו תוכלו להנות גם משאר הפינוקים שניתנים לאורחי הספא מה שיבטיח לכם יום כיף אמיתי שיוציא אתכם משגרת החיים הלחוצה.

אילו טיפולי מסאג קיימים?
מגוון טיפולי המסאג הוא ענק ורק מתרחב. למרבה ההפתעה – כמות סוגי העיסויים הקיימת בעולם היא מאות רבות של סוגי טיפולים – ובארץ מתמחים ברמה הכי גבוהה שאפשר בעשרות מן הטיפולים הללו. המטפלים שלנו למדו את שלל העיסויים השונים במקומות הטובים ביותר, כולל השתלמויות וקורסים בחו"לבהם למדו את טכניקות העיסוי במקום מוצאן! הנה רק חלק קטן מהעיסויים שתוכלו לבחור: עיסוי תאילנדי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי שבדי, עיסוי פילינג לפנים ולגוף, עיסוי כפות רגליים וכמובן עוד מספר רב של טיפולים.

חבילות טיפולים
אנו מודים בספא לעובדה שטיפול אחד הוא מדהים, אבל אחריו רוצים רק עוד. לכן בנינו במיוחד עבורכם מספר חבילות טיפולים משתלמות המשלבות מספר עיסויים מפנקים וכן עוד תענוגות. תוכלו להנות מהג´קוזי ומהסאונות, לבחור להוסיף לטיפולים גם ארוחת  בוקר או ערב רומנטית, בקבוקי יין ושמפניה, נשנושים ועוד. אם תבחרו באחת מהחבילות המוצעות, תוכלו להיות בטוחים שתצאו מהיום כיף הזה כאנשים חדשים, רעננים ורגועים יותר.

מפת אתר | צור קשר