ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

יום כייף

אין פינוק גדול יותר מיום כייף בספא. בספא תשכחו מצרות היום יום ותתמסרו לתחושות הנפלאות אשר יקיפו אתכם וישתרשו עמוק בתוך הגוף, בצורה כזו שימשיכו ללוות אתכם עוד זמן רב. אם אתם רוצים להפתיע את בן או בת הזוג, או לתת מתנת יום הולדת שאי אפשר לפספס איתה – יום כייף בספא יהיה המתנה האולטימטיבית.

אילו טיפולים קיימים בספא?
בספא תוכלו לבחור (בחירה קשה ביותר) באחד או יותר מהטיפולים הנפלאים, אשר מועבר כמובן על ידי מעסים מקצועיים ומנוסים המבטיחים לכם הנאה מירבית. בין שלל הטיפולים תוכלו למצוא: עיסוי רקמות עמוק, עיסוי באבנים חמות, עיסוי תאילנדי, עיסוי שבדי, עיסוי פילינג – המחדש את העור, עיסוי קרקפת בשמן חם, עיסוי פנים, אמבט שמנים ועוד.

במה עוזרים טיפולי הספא?
טיפול בספא עושה נפלאות לגוף ולנפש. העיסויים מבטיחים כי תצאו מהספא רפויים ורגועים, כשכל השרירים בגוף משוחררים, ורק לאחריו תבינו כמה תפוסים ולחוצים הייתם לפני. יום כייף בספא יוכל לעזור לכם גם לקדם את הזוגיות, וייצור בין בני הזוג תחושות חדשות ומרעננות.

חבילות בספא
ברור לנו כי עיסוי אחד מהמבחר הרחב אינו מספיק לרוב האנשים, במיוחד לאחר הטעימה הראשונה. על כן בנינו חבילות שונות ליחד, לזוג ולקבוצות, אשר משלבות מספר טיפולים שונים  וכמובן שבחירה בחבילות תהיה הבחירה המשתלמת ביותר. המבקרים בספא יוכלו ליהנות גם מהג´קוזי ומהסאונה (יבשה ורטובה) באופן חופשי, וכמובן ליהנות מהפינוקים הקטנים השונים – יין, פלטת גבינות, פירות ועוד.

מפת אתר | צור קשר