ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

וילה ספא

תדמיינו לעצמכם מתחם אחד רחב ידיים בו תמצאו את כל מה שצריך כדי להירגע ולנוח. מוסיקה נעימה בדיוק בווליום הנכון, תאורה עדינה שנעימה לעיניים  , עיצוב מוקפד ונקי בצבעים מרגיעים. כל זאת ועוד תמצאו בוילה ספא שלנו , מתחם ספא יוקרתי שנועד לספק כל גחמה ורצון של מבקריה.

טיפולים בוילה ספא
כדי שלא יחסר לכם דבר דאגנו להביא את שלל סוגי הטיפולים ועיסויי הגוף לוילה ספא שלנו. טיפולי עיסוי קלאסיים לצד טיפולי עיסויי המשלבים שיטות שונות וטכניקות מכל קצוות העולם. בין אם מתחשק לכם עיסוי שוודי קלאסי להפגת מתח והרפיית שרירים , עיסוי רקמות עמוק  לאחר פעילות  פיזית מאומצת או עיסוי באבנים חמות המתבסס על שימוש באנרגיה העתיקה ביותר – חום ובחומרים מהטבע,אצלנו תמצאו זאת. שלל העיסויים מתבצעים בחדרים אינטימיים ליחיד או לזוג אשר גם הם עוצבו בקפידה ובדיוק על מנת להעניק לכם  אווירה נעימה ללא הסחות דעת.

חבילות פינוק בוילה ספא
למתפנקים ולמתמסרים במיוחד אנו מציעים שלל חבילות ספא ייחודיות שידאגו לכם מכף רגל ועד ראש. עיסוי יסודי בתוספת טיפולים נלווים שונים כגון אמבט שמנים חם, פילינג גוף יסודי או עיסוי קרקפת ממכר.תתעטפו לכם בחלוק מגבת מפנק ותעברו בנחת בין טיפול אחד לאחר, אפשר גם עם כוס יין מפנקת כדי להיכנס לאווירה.חבילות הפינוק שלנו בוילה ספא דואגות לכל פרט וללא ספק ישאירו אתכם עם אנרגיות מחודשות.
מפת אתר | צור קשר