ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

ספא מרינה

אין דרך טובה יותר למצוא השראה חדשה ולרענן את הכוחות מאשר יום כיף בספא. הטיפולים השונים בספא מרעננים את הגוף והנפש, וסיומם תרגישו רפויים וחסרי לחצים ומתח. הספא הוא אופציה מעולה למי שלא יכול להתנתק מהעבודה או מהמשפחה לחופשה של מספר ימים אך עדיין מרגיש את הצורך לעצור את הכל לרגע ולהתנתק מעט. תחום הספא מתפתח מאוד בשנים האחרונות וניתן למצוא מרכזי ספא בכל מקום ברחבי הארץ.

אילו טיפולים ניתן לקבל בספא?
לספא יש מספר רב של טיפולים מפנקים. הקושי העיקרי הוא  לבחור בין האופציות הרבות: עיסוי תאילנדי, עיסוי שבדי, עיסוי פילינג, עיסוי משולב, מסאג´ רקמות עמוק, מסאג´ שמנים ועוד. בנוסף יוכלו הלקוחות להנות ממתקני הספא השונים באופן חופשי וביניהם ג´קוזי וסאונות רטובות ויבשות.  הטיפולים כולם נעשים כמובן על ידי מעסים מקצועיים הבקיאים ברזי המקצוע ויבטיחו לכם את ההנאה המירבית ואת התוצאות הטובות ביותר.

למי מתאים הטיפול בספא?
הטיפול בספא מתאים לכל אחד, בתנאי שלא קיימות מוגבלויות גופניות חריגות. לפני הטיפול התייעצו עם אחד המטפלים על מנת להתאים עבורכם את סוג העיסוי המתאים לכם, זה אשר יסב לכם הנאה מקסימלית, כמובן בהתאם למטרותיכם. לפני תחילת הטיפול יצטרך הלקוח לחתום על טופס בו הוא מצהיר כי הוא במצב גופני תקין לטיפול, ובטופס זה יש לציין הערות לגבי המצב הבריאותי (נטילת תרופות, לחץ דם גבוה או נמוך וכו´).

מפת אתר | צור קשר