ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

פינוק בספא

אחת לכמה זמן אנחנו חייבים לעשות פסק זמן מטרדות היום יום, מהלחץ בעבודה ובלימודים ולעשות משהו עבור הגוף והנפש. יום של פינוק בספא הוא בדיוק פסק הזמן המושלם עבורכם. לאחר הטיפולים בספא תוכלו לחזור לשגרת חייכם בכוחות מחודשים, מוכנים להסתער על כל המטרות שהצבתם לעצמכם.

פינוק לזוג
ההפתעה המושלמת לבן או בת הזוג הוא יום כיף בספא. בספא חבילות רבות המתאימות במיוחד עבור זוגות וכוללות פינוקים רומנטיים, נוסף על טיפולי הבריאות, כגון כוסות יין לזוג, שמפניה, ארוחת בוקר זוגית ועוד הפתעות. בסיום היום תרגישו את השינוי שחל בעצמכם ובבן או בת הזוג – ובטוח שרק תרצו לחזור בשנית.

סוגי הטיפולים
בספא קיים מגוון טיפולים נרחב ומפנק, ואין ספק שתוכלו למצוא את עצמכם באחד מהטיפולים הללו. המלאכה הקשה ביותר בספא היא ההחלטה אילו טיפולים תרצו. ההתלבטות קשה ביותר בבחירה בין עיסוי תאילנדי, עיסוי שבדי, עיסוי באבנים חמות, עיסוי משולב, רפלוקסולוגיה או עיסוי פילינג. כמובן שתוכלו לבחור ביותר מטיפול אחד. בנוסף, לרשותכם עומדת סאונה רטובה ויבשה וג´קוזי מפנק.

לאחר הספא
לספא סגולות בריאותיות מוכחות, ולאחריו תרגישו משוחררים ונינוחים. הספא משחרר את כל שרירי הגוף ובמיוחד את שרירי הנפש. אנשים שרגלם דורכת לראשונה בספא יוקסמו במהרה ממגוון החושים הפועלים במהלך הטיפולים: ריח השמנים הארומטיים, קולות המוזיקה המרגיעה, טעמו של היין ומעל הכל חוש המישוש שלא ישכח תחושות כה נעימות ומיוחדות.

מפת אתר | צור קשר