ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

הזמנת ספא

יום הולדת , יום נישואין  או כל אירוע אחר הם סיבה מצוינת להזמנת ספא לכם ולפרטנר המאושר שיתלווה אליכם. אין דרך טובה יותר לחגוג אירוע או סתם להתפנק מאשר לתכנן יום ספא מוקפד שידאג לגופכם בצורה יסודית ומקצועית וישאיר אתכם עם חיוך ורוגע.

הזמנת ספא – מה חשוב לבדוק
לפני הזמנת ספא כדאי להקדיש כמה דקות למחשבה על סוג הטיפול לו אתם זקוקים. בהתאם לאופייכם האישי  ולאורח החיים שלכם תדעו מיד מהם האזורים בגוף שבאופן עיקש מראים סימני עייפות וכאב, אם כל מה שאתם זקוקים לו הוא פינוק וליטוף או חוזק ועוצמה שיופעלו על השרירים. צוות קשוב ומיומן עומד לרשותכם בספא שלנו, אתם מוזמנים להיעזר בו על מנת לשמוע על סוגי הטיפולים השונים  ולקבל הכוונה לטיפול הנכון לכם ביותר. בין שפע הטיפולים שלנו תימצאו עיסוי באבנים חמות, עיסוי שוודי קלאסי , עיסוי רקמות עמוק  ועיסוי בשמנים ארומטיים. טיפולים קלאסיים מסורתיים לצד טיפולי עיסוי ייחודיים וחדשים ימצאו מענה לכל גחמה וצורך שיתעורר בכם.

הזמנת ספא בהתאמה אישית
זה הזמן לפרגן לעצמך ולדאוג לגוף ולנפש בהתאמה אישית.  בנוסף לשלל עיסויים שונים ומגוונים ניתן למצוא אצלנו חבילות ספא מגוונות אשר יתאימו לצרכים שונים החל מיום פינוק רומנטי לזוג הכולל אמבט שמנים מפנק וכוסות יין איכותי ועד עיסויים לצד פינוקי גוף כגון עיסוי קרקפת בשמן חם ועיסוי פנים מפנק  לאלו שרוצים לפנק את עצמם. זה הזמן להזמנת ספא בהתאמה אישית.
מפת אתר | צור קשר