ספא, חבילות ספא, ספא תל אביב
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
חבילות ספא
טיפולי ספא
אירועים בספא
גולשים מספרים
בר חמצן
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
מבצעי ספא
שוברי ספא
ספא במרכז
ספא בתל אביב
ספא זוגי
יום נישואין
יום כיף
ספא יום הולדת
הצעות נישואין
יום גיבוש
ספא מסיבת רווקות

חבילות לספא

ספא מפנק יכול להיות התענוג המושלם לכל אדם, פינוק אמיתי שממריץ את הנפש ומחייה את הנשמה. בעיה מתעוררת כאשר אנחנו מגיעים לספא ורואים את מגוון האופציות העצום העומד מולנו ועלינו לבחור בטיפול מסוים,  אף על פי שאנו רואים כל כך הרבה טיפולים מושכים ואטרקטיביים. זאת הסיבה שהמצאנו את הרעיון של חבילות לספא.

מה חבילות לספא כוללות?
חבילות לספא כוללות מגוון רב של שירותים ועל הלקוח המתפנק רק לבחור את הקומבינציה המתאימה לו. החבילות הקיימות מציעות שירותים לאדם בודד ולזוג. ניתן לערוך עיסוי גוף מלא הכולל עיסוי בכל חלק בגופנו, מכף רגל ועד הראש, בכל הסגנונות הידועים. מוסיפים לכך עיסוי משלים וטיפול בבאר חמצן ומקבלים כבר יום מושלם. אפשר לבחור אף בעיסוי פילינג לכל הגוף, או בטיפול בעור הפנים המחדש את תאי העור. הריחות, המוזיקה המרגיעה וכמובן מגע העיסוי משחררים את הגוף ואת הנפש ויוצרים תחושת שלווה.

פינוק נוסף בחבילות הספא
ליום מפנק כזה חשוב להוסיף את האלמנט הרומנטי לזוג האוהב. על כן תוכלו לקבל במגוון החבילות כוס יין או שמפניה, ואם תרצו אף בקבוקים. מכיוון שהטיפולים אשר תעברו בספא יגבירו את תיאבונכם, תוכלו לקבל אצלנו סושי, פלטת גבינות ופירות טריים. ספא זוגי זו המתנה המתאימה ביותר לבן או בת הזוג ומבטיח יום של כיף ורומנטיקה, אשר יחזק וישפר את הקשר שלכם.

מפת אתר | צור קשר